۰
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش :

نماینده شورای صنفی نمایش را بیرون کردند

سخنگوی شورای صنفی نمایش می گویدآقای حمزه زاده در شرایطی از قانون حرف می‌زنند که خود حوزه هنری قانون گریزی کرده است
سخنگوی شورای صنفی نمایش می گویدآقای حمزه زاده در شرایطی از قانون حرف می‌زنند که خود حوزه هنری قانون گریزی کرده است

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد : واقعیت این است که از اداره نظارت و ارزشیابی وزارت ارشاد، نماینده شورای صنفی نمایش را بیرون کرده‌اند و ما دیگر هیچ نقشی در تصویب فیلمنامه نداریم. 
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، در بخش‌های پایانی برنامه هفت شب گذشته، «حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش که به گفته اکبرلو مجری برنامه، از میانه برنامه درخواست پاسخ دادن به سخنان حمزه زاده معاون هنری و قائم مقام حوزه هنری را می‌کرد اما به او فرصت داده نمی‌شد، پشت خط آمد و در حالی به اظهارات محمد حمزه زاده پاسخ داد که مجری برنامه مدام به میان صحبت او آمده و با بیان این که این حرف‌ها را نزنید، این حرف‌ها خیلی گفته شده و در نهایت با بیان این که انشالله در یک فرصت دیگر این سخنان را مطرح کنید، مانع صحبت کردن او می‌شد. سخنگوی شورای صنفی نمایش که مدام با تلاش مجری برنامه برای منع ایشان از صحبت کردن روبرو می‌شد، با بیان این که من سخنگوی شورای صنفی نمایش هستم و باید حرف دیگران را به گوش مخاطبان برسانم، گفت: متأسفانه آقای حمزه زاده در شرایطی از قانون حرف می‌زنند که خود حوزه هنری قانون گریزی کرده و به نوعی دولت در دولت تشکیل داده است. ایشان اگر مشورتی با اتاق فکرشان در حوزه هنری انجام دهند متوجه می‌شوند این‌ها کسانی هستند که مدت‌هاست سینما را به آشوب کشیده‌اند و می‌توانند به خوبی این افراد را شناسایی کند. وی با بیان این که بخش خصوصی در بیدادی که حوزه به وجود آورده، دارد دست و پا می‌زند افزود: آقای حمزه زاده شما مشروعیت خود را از کجا به دست آورده‌اید که سرمایه فیلم‌سازان را به تباهی می‌کشید؟ با شوکی که در اکران عید نوروز به وجود آمد همه فیلم‌سازان ما خود سانسور شده‌اند و مخاطبان هم از سینما فرار کرده‌اند؟ «حبیب کاوش» تاکید کرد: در چنین شرایطی دیگر صحبت کردن درباره علل ریزش مخاطبان از سینما رفتن بی دلیل است زیرا دلیل آن روشن است.
گفتنی است «محمد حمزه زاده» معاون هنری و قائم مقام حوزه هنری که در ابتدای برنامه‌ی «هفت» شامگاه ۲۴ آذر ماه مهمان تلفنی برنامه بود در خصوص شورای صنفی نمایش گفته بود: باید دید افرادی که در شورای صنفی سمت دارند چه کسانی هستند. گلایه من از وزارت ارشاد به جاست که این افراد چه وجاهت قانونی برای فعالیت دارند.

کد مطلب: 16681
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *