۰
چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۵

۳ شب اقامت در هتل های گرجستان چقدر هزینه دارد؟/جدول

بررسی هزینه های انواع تورهای گردشگری به مقصد تفلیس در تیر ماه به شرح جدول زیر است؛
۳ شب اقامت در هتل های گرجستان چقدر هزینه دارد؟/جدول
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، گرجستان کشوری که در کنار کوه های قفقاز در اروپای شرقی قرار دارد و با جاذبه های تاریخی و مدرنش به یکی از مقصدهای گردشگری محبوب ایرانی ها تبدیل شده است.
تفلیس و باتومی دو شهر معروف گرجستان هستند که بیشتر گردشگران، این دو شهر را برای سفر انتخاب می کنند،باتومی بعد از تفلیس دومین شهر بزرگ گرجستان است و در سواحل دریای سیاه در جنوب غربی گرجستان قرار دارد.
بودن در  کنار دریا، باتومی را به مقصد مناسب تابستانی برای ساحل دوستان و علاقمندان به تفریحات آبی تبدیل کرده و آب و هوایی مطبوع و مرطوب را برای آن رقم زده است. 
یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی، برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی به تفلیس گرجستان و اقامت در هتل ۵ ستاره IOTA Hotel Tbilisi قیمت اتاق ۲ مبلغ ۱۰,۴۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.
این درحالی است که هتل ۴ ستاره Gallery Inn با همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۸,۸۵۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.
 لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.
کد مطلب: 167955
برچسب ها: گرجستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *