۰
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵

فعال سیاسی اصولگرا: باید هماهنگی اقتصادی دولت به محسن رضایی سپرده می‌شد

او را بین چند اتاق محصور کرده‌اند و اختیاری ندارد
معلوم نیست چه کسی مسئول هماهنگی تیم اقتصادی است. از سوی دیگر آقای مخبر واقعا اقتصاد را به صورت علمی نمی‌داند و واقعا هماهنگی امور اقتصادی از عهده او خارج است.
فعال سیاسی اصولگرا: باید هماهنگی اقتصادی دولت به محسن رضایی سپرده می‌شد
نامه نیوز نوشت: حقیقت‌پور گفت: معلوم نیست چه کسی مسئول هماهنگی تیم اقتصادی است. از سوی دیگر آقای مخبر واقعا اقتصاد را به صورت علمی نمی‌داند و واقعا هماهنگی امور اقتصادی از عهده او خارج است.
وضعیت اقتصادی روزبه‌روز بدتر می‌شود و فشارها بر مردم افزون‌تر. حالا در این شرایط مشخص نیست دولت می‌تواند دست‌ِکم قیمت‌ها را ثابت نگه دارد یا همین‌طور باید شاهد رشد عجیب‌وغریب قیمت‌ها باشیم؟
منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع گفت: «دولت باید سیاست‌گذاری و نظارت دقیقی امور اقتصادی داشته باشد. به هر حال کمر مردم زیر بار فشارهای اقتصادی خم شده است و باید کمکی به مردم شود. البه دولت سعی می‌کند قدم‌هایی برای رفع مشکلات اقتصادی بردارد اما نباید مردم زیر حراجی اقتصادی از حال بروند. دولت باید به برنامه‌هایش توجه کند و نظام عرضه و توزیع را رها نکند و با هرکس هم در حوزه خدمات به مردم جفا کرد، برخورد کند».
او ادامه داد: «دو اشکال در حوزه اقتصادی دولت وجود دارد؛ نخست آنکه برخی از وزرای دولت در قواره ملی و بین‌المللی نیستند. وزرا حداقل باید در تراز ملی باشند. من نمی‌گویم تراز بین‌المللی اما دیگر باید در حد ملی باشند. دومین مشکل این است که بین همین وزرا که مسئولیت اقتصادی دارند، هماهنگی وجود ندارد. معلوم نیست چه کسی مسئول هماهنگی تیم اقتصادی است. از سوی دیگر آقای مخبر واقعا اقتصاد را به صورت علمی نمی‌داند و واقعا هماهنگی امور اقتصادی از عهده او خارج است».
این فعال اقتصادی در باره جایگاه محسن رضایی در دولت گفت: «آقا محسن جایی برای کارکردن در دولت ندارد. اصلا امکان مطرح‌شدن و اجرایی‌شدن ایده‌های او در دولت وجود ندارد. او را بین چند اتاق محصور کرده‌اند بدون اینکه اختیاری داشته باشد».
حقیقت‌پور در پایان گفت: «من معتقد بودم که آقا محسن نباید وارد دولت می‌شد زیرا اختیاری به او داده نشد؛ حالا هم از سر نجابت و تعهد به مردم است که از دولت بیرون نمی‌آید. آقا محسن از خیلی از آقایان که مسئولیت اقتصادی دارند، از نظر تئوریک و عملی مدیریت اقتصادی را می‌داند. به نظر من کل هماهنگی اقتصادی دولت باید به او سپرده می‌شد».
کد مطلب: 168810
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *