۰
جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۰

آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران خواهیم‌ پرداخت.
آپارتمان‌های منطقه ۳ تهران چند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین،منطقه ۳ تهران یکی از بزرگترین مناطق شهری تهران به شمار میرود، بافت این منطقه فشرده و متراکم است و به دلیل وجود مراکز تجاری، ادارات دولتی و خصوصی، بوستان های بزرگ و ... جمعیت زیادی روزانه به این منطقه تردد میکنند.
اگر قصد سرمایه‌گذاری در منطقه ۳ تهران را دارید، محله جردن یکی از محله‌های خوب و گران قیمت این منطقه به شمار میرود، به طور مثال واحدی ۱۳۵ متری در جردن با ۲ اتاق خواب و توجه به اینکه ۳۰ سال از ساخت این واحد گذشته است، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد. اگر آپارتمانی با قیمت کمتر در این محله میخواهید، میتوانید واحدی۲۰ ساله با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب را در محله جردن با قیمتی معادل ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
آپارتمانی در محله‌ قلهک با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۱ سال از ساخت این واحد گذشته است در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی دیگر در همین محله در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است، درحالی که این واحد سنی معادل ۱۱ سال دارد و دارای متراژی معادل ۱۰۵ متر و ۲ اتاق خواب است.
اگر قصد خرید واحدی ۱۱۰ متری در ونک را دارید درحالی که از ساخت این واحد ۳۰ سال گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. اگر‌ بودجه کمتری برای خرید خانه در این محله در اختیار دارید، میتوانید واحدی ۶۷ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را به قیمت ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.
و برای خرید واحدی نوساز در زرگنده با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۵۳ متر درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن میگذرد و ۲ خوابه است، قیمتی معادل ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.
توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
کد مطلب: 172718
برچسب ها: مسکن قیمت مسکن
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *