۰
يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵

وضعیت آموزش در سال تحصیلی جدید مشخص شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، آموزش مدارس در سال جاری قطعا حضوری است.
وضعیت آموزش در سال تحصیلی جدید مشخص شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از تسنیم، یوسف نوری امشب در ابتدای ورود به استان چهارمحال و بختیاری در فرودگاه شهرکرد در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور وزرا و اعضای هیئت دولت در استان‌های کشور، اظهار داشت: ان‌شاالله در طول سفر با بررسی‌ها و نشست‌هایی که با مردم انجام می‌شود، مشکلات احصاء و به دولت منتقل شود.
وی با بیان اینکه امید است در راه دولتمردان صدیق همچون شهید رجایی و شهید باهنر حرکت کرد، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در کشور و توسط سازمان بین‌المللی بهداشت جهانی، حضوری بودن مدارس باید در کشور اتفاق بیوفتد، لذا مدارس در سال جاری حضور است.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی ۲۶ ماهه مدارس در سطح کشور، ادامه داد: همکاران برای تثبیت و جبران یادگیری دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل یا آموزش‌های آنان کامل نشده بود، برنامه تثبیت و جبران یادگیری را در ایام تابستان قرار دادند.
نوری با بیان اینکه از فضای مجازی و شبکه شاد به صورت مکمل آموزش حضوری حتما استفاده خواهد شد، مطرح کرد: اینکه مدارس در سال جاری حضوری باشند قطعی است.
وی عنوان کرد: از ۳۴ هزار و ۸۱۳ نفر آزمون گرفته شد و اکنون در حال مصاحبه هستند تا پس از پایان مراحل استخدامی، در مناطق مورد نیاز و مناطق کمتر برخوردار استفاده شوند
کد مطلب: 172958
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *