۰
يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰

رزمایش ‌‌سپاه درتنگه‌هرمز

رییس کمیته دفاعی مجلس از برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز در بهمن ماه سال جاری خبر داد.
تسنیم : اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس با اشاره به جلسه کمیته دفاعی مجلس با نمایندگان نیروهای مسلح کشور، گفت:‌ مهم‌ترین خصلت برای به‌روز نگه‌داشتن نیروهای نظامی برگزاری رزمایش‌های مختلف در طول سال است.
وی درباره زمان برگزاری رزمایش نیروی دریایی سپاه در تنگه هرمز اظهار داشت: طبق گزارشی که داده شده این رزمایش حول‌وحوش بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
رئیس کمیته دفاعی مجلس ادامه داد: رزمایش بر اساس هدف‌هایی که ستادکل نیروهای مسلح تدارک می‌بیند انجام می‌گیرد و برای آمادگی نفری و رزمی نیروهای مسلح برگزاری این رزمایش‌ها طبیعی است.
کوثری در واکنش به اظهارنظر برخی کارشناسان نظامی غربی مبنی براینکه رزمایش سپاه در تنگه هرمز پاسخی خواهد بود به رزمایشی که آمریکا به همراه چند کشور با عنوان "مین‌روبی" در خلیج‌فارس انجام داد، گفت: اینها جنگ روانی است و آنها می‌خواهند شکست خود در عدم همراهی برخی کشورها در رزمایش اخیرشان را با زیر سوال بردن رزمایش ایران جبران کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه درباره تحولات اخیر سوریه و موضع جدید روسیه در این کشور نیز گفت: به لطف خدا سوریه محکم ایستاده است و مردم این کشور بدون توجه به شانتاژهای رسانه‌های غربی جانانه از نظام و کشورشان دفاع می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: نگرش ما به سوریه نگرش سقوط بشار اسد نیست بلکه نگرش به سوریه نگرش ثبات در آینده است و این استکبار جهانی و برخی کشورهای عربی خواهند بود که پایه‌های نظامشان سست شده و به زودی از بین خواهد رفت. 
کد مطلب: 17452
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *