۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۵

هشدار نسبت به کمبود گاز آلمان در زمستان

طبق آمارهای شبکه فدرال آلمان مصرف گاز هفته گذشته توسط خانوارها و صنایع کوچک ۴۸۳ گیگاوات ساعت بوده است که ۱۴.۵ درصد بیشتر از میانگین هفته مشابه در چهار سال گذشته است.
هشدار نسبت به کمبود گاز آلمان در زمستان
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از راشا تودی، رئیس سازمان شبکه فدرال آلمان نسبت به کمبود احتمالی گاز طبیعی این کشور در فصل زمستان هشدار داد.
کلاوس مولر رئیس سازمان شبکه فدرال آلمان (رگولاتور بخش انرژی) روز پنجشنبه هشدار داد که مصرف گاز طبیعی خانگی در آلمان در حال حاضر بیش از آن است که بتوان در مواقع بحران قابل کنترل باشد.
طبق آمارهای شبکه فدرال مصرف گاز هفته گذشته توسط خانوارها و صنایع کوچک ۴۸۳ گیگاوات ساعت بوده است که ۱۴.۵ درصد بیشتر از میانگین هفته مشابه در چهار سال گذشته است.
مولرگفت: اعداد هفته گذشته نگران کننده است و بدون صرفه جویی مصرف اجتناب از ایجاد یک بحران در زمستان غیرممکن خواهد بود.
وی افزود: آلمان باید واردات گاز خود را افزایش دهد و برای این منظور باید با همسایگان خود برای تضمین عرضه پایدار و ارتقای صرفه‌جویی در انرژی همکاری کند.
اوایل ماه جاری رابرت هابک وزیر اقتصاد آلمان نیز هشدار داد که این کشور ممکن است در فصل زمستان با کمبود گاز طبیعی روبرو شود.
به گفته هابک، بیش از ۹۰ درصد ذخایر انرژی آلمان برای مصرف آماده هستند ولی کاهش جریان گاز از روسیه این کشور را در فصل زمستان با مشکل جدی روبرو خواهد کرد.
کد مطلب: 175818
برچسب ها: آلمان زمستان گاز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *