۰
يکشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵
دادستان مرکز گیلان تشریح کرد

بازگشت آرامش به زندان مرکزی رشت

محکومین قصاص درگیری ایجاد کردند
دادستان مرکز گیلان، با اشاره به درگیری بند محکومین سنگین و قصاص در زندان مرکزی رشت، گفت: آرامش به زندان بازگشته است.
بازگشت آرامش به زندان مرکزی رشت
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سید مهدی فلاح میری، با اشاره به حادثه عصر امروز در زندان مرکزی رشت، اظهار کرد: عصر امروز متاسفانه در یکی از بندهای زندان مرکزی رشت شاهد درگیری برخی از محکومین سنگین و قصاص با برخی از محکومین در بند دیگر بودیم.
وی با بیان اینکه این محکومین در هواخوری با همدیگر مشاجره لفظی پیدا کردند، افزود: به دنبال این مشاجره درگیری بین محکومین ایجاد می شود که ناشی از هواخوانی دو طرف دعوا بوده است و نهایتا دعوا و درگیری را به راهرو زندان می کشند.
دادستان مرکز استان گیلان در گفت وگوی خبری باران، با اشاره به ادامه درگیری در کریدور اصلی بند، عنوان کرد: دو طرف دعوا به جای اینکه مسئله را با همدیگر حل و فصل کنند، متاسفانه اموال زندان شامل کمدها و برخی از لوازم برقی موجود در کریدور زندان را تخریب می کنند.
فلاح میری ادامه داد: آسیب وارد کردن به لوازم برقی موجب جرقه زدن و قطع برق سالن بند شده است که تشدید درگیری را به دنبال داشت، اما بلافاصله ماموران مستقر در زندان و اطراف زندان خودشان را به بند می رسانند و موضوع خیلی زود جمع می شود.
وی از برقراری آرامش در بند مذکور خبر داد و اضافه کرد: برخی می خواهند از این فضا سوءاستفاده کنند که اجازه نمی دهیم و هم اکنون مسئولان قضایی در داخل زندان مرکزی رشت هستند و مشکل خاصی نیست.
دادستان مرکز گیلان با بیان اینکه درگیری امروز توسط محکومین سنگین ایجاد شده، خاطرنشان کرد: بهداری زندان وارد عمل شد و اقدام به مداوای افراد آسیب دیده کرد و مشکلی نداریم.
وی با اشاره به پنهان شدن برخی از طرفین دعوا به خاطر شناسایی نشدن، گفت: هم اکنون در حال برقراری جریان برق سالن بند هستیم و به محض مشخص شدن همه مسائل، گزارش تکمیلی اعلام می شود.
کد مطلب: 176788
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *