۰
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۰
اکثر آلت کوین ها منفی شدند

بیت کوین؛محبوس در کانال 19000 دلار

اتریوم درجا زد
درجا زدن بیت کوین و اتریوم همچنان ادامه دارد. بزرگ ترین ارز دیجیتال همچنان در کانال 19000 دلار است و بزرگ ترین آلت کوین هم در کانال 1300 دلار معامله می شود.
بیت کوین؛محبوس در کانال 19000 دلار
به گزارش مردم سالاری آنلاین،امروز بازار ارزهای دیجیتال منفی است. تعداد نمادهای منفی بسیار بیشتر از نمادهای مثبت است و از طرفی نوسان نمادهای منفی نیز محدود بوده است.
بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال با افت حدودا 1.5 درصدی در حدود قیمت 19200 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین کمی نسبت به دیروز کاهش یافته و هم اکنون مثبت نیم درصد است.
طی شبانه روز گذشته بیش از 28 میلیارد دلار بیت کوین معامله شده و ارزش بازار آن نیز 369 میلیارد دلار است. در حالی که بیت کوین امروز افت قیمت داشته، اما می توان گفت که نه منفی امروز آن نگران کننده بود نه مثبت های چند روز گذشته آن.
بیت کوین وارد یک محدوده کوچک شده و در آن نوسان می کند. قیمت مدت هاست در حوالی کانال 19000 دلار باقی مانده و تکلیف سرمایه گذاران مشخص نیست.
البته شاخص NVTS یا ارزندگی بیت کوین به بالاترین سطح خود در یک ماه اخیر رسیده اما همچنان از نظر همین شاخص، در سطوح پایین یعنی ارزنده بودن قیمت قرار دارد. به عبارتی می توان گفت با وجود اینکه این شاخص به سطح بالایی در یک ماه گذشته رسیده، اما همچنان قیمت آن ارزان است.
اتریوم در آستانه از دست دادن کانال 1300 دلار
اتریوم هم امروز منفی است. افت 1.5 درصدی، قیمت این آلت کوین را به حدود 1300 دلار رسانده اما کانال 1300 دلاری هنوز از دست نرفته که با ایجاد کوچک ترین فشار فروش، ممکن است این کانال هم از دست برود.
طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات اتریوم کمتر از 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 159 میلیارد دلار است. به طور کلی، ارزش معاملات اتریوم حدودا یک ماه است که کاهش چشمگیر داشته و مثل گذشته معاملات آن پر رونق نیست.
اکثر آلت کوین ها منفی هستند
در بازار امروز، تعداد نمادهای مثبت، محدود است. بیشترین رشد قیمت را آوی با رشد 4 درصدی داشته و یونی سواپ نیز کمی کمتر از 4 درصد رشد کرده است. مونرو، میکر و لئو هم بین یک الی 2 درصد رشد کرده اند. پالیگان، ترون و هوبی توکن هم دیگر نمادهای مثبت در فهرست 50 ارز برتر بازار هستند که رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.
با وجود منفی بودن اکثر نمادها، فشار فروش سنگینی در آن ها دیده نمی شود. هدرا با افت 4 درصدی بیشترین کاهش قیمت را در فهرست 50 ارز برتر بازار دارد و پس از آن فلو و FTX Token هستند که کمی کمتر از 4 درصد افت کرده اند.
کوانت، نیر پروتکل، دسنترالند و سندباکس هم 3 درصد کاهش قیمت داشته اند و مابقی ارزهای دیجیتال منفی، افتی کمتر از 3 درصد دارند.
افت کمتر از نیم درصدی ارزش بازار
ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت 4 دهم درصدی به رقم 927 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات نیز 3 دهم درصد کاهش یافته و همچنان مثل دیروز، 51 میلیارد دلار است.
ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات استیبل کوین ها 48 میلیارد دلار ثبت شده است.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 177794
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *