۰
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
کاهش 3.5 درصدی نرخ اتریوم

روز بد برای ارزهای دیجیتال

امروز ارزهای دیجیتال منفی هستند. بیت کوین در کانال 19000 دلار معامله می شود و اتریوم نیز فاصله کمی با نرخ 1300 دلاری دارد.
روز بد برای ارزهای دیجیتال
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در حال حاضر بیت کوین با افت 2.5 درصدی در محدوده 19100 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی هم بیت کوین کمتر از 2 درصد افت کرده است.
روز پنجشنبه آمار اقتصادی آمریکا منتشر شد که انتظار می رفت بیت کوین با انتشار این آمار، از بلاتکلیفی خارج شده و یا صعودی و یا نزولی شود. در دقایق ابتدایی هم همین اتفاق رخ داد و بازارهای مالی از جمله ارز دیجیتال با افت مواجه شدند. اما این افت خیلی سریع جبران شد و حالا بیت کوین در حدود همان 19 هزار دلار که هفته گذشته معامله می شد، در حال معامله است.
ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته 28 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 367 میلیارد دلار است.
کاهش 3.5 درصدی نرخ اتریوم
اتریوم هم امروز مثل بیت کوین منفی است. اما مقدار افت آن حدودا یک درصد بیشتر از بیت کوین است و 3.5 درصد کاهش قیمت داشته. هم اکنون اتریوم با نرخ 1280 دلار معامله می شود و برای بازگشت به کانال 1300 دلاری، راه دشواری ندارد.
ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 10 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز 157 میلیارد دلار است. اتریوم در مقیاس هفتگی 3 درصد کاهش قیمت را نمایش می دهد.
رشد 74 درصدی هوبی توکن در یک هفته
اکثر ارزهای دیجیتال امروز منفی هستند. البته تعداد از نمادها هم رشد قیمت داشته اند که تعداد آن ها زیاد نیست. در فهرست 50 ارز برتر بازار، بیشترین کاهش قیمت را چیلیز داشته که 6 درصد افت کرده. اتم، اتریوم کلاسیک و هوبی توکن هم بین 5 الی 6 درصد افت کرده اند.
اینترنت کامپیوتر، سولانا، نیر پروتکل، کاردانو و ترا کلاسیک هم بین 4 الی 5 درصد افت کرده اند.
در فهرست نمادهای مثبت، کوانت با رشد 8 درصدی بهترین عملکرد را دارد. کوکوین توکن و الروند هم حدودا 3.5 درصد رشد کرده اند. ترون، EOS و لئو هم رشدی کمتر از 2 درصد دارند و مابقی ارزهای دیجیتال منفی هستند.
در مقیاس هفتگی هوبی توکن با رشد 74 درصدی بهترین عملکرد را دارد. کوانت هم طی این مدت 27 درصد رشد کرده که عملکردی بسیار خوب محسوب می شود.
کوکوین توکن، لئو، OKB، هدرا، الروند و ترون هم طی یک هفته گذشته بازدهی مثبت داشته اند که البته میزان رشد همگی آن ها کمتر از 10 درصد است.
در مقیاس هفتگی بیشتر نمادها افت داشته اند. چیلیز با افت 18 درصدی بیشترین کاهش قیمت را نمایش می دهد. اینترنت کامپیوتر هم طی این مدت 17 درصد افت کرده و اتریوم کلاسیک و نیر پروتکل هم با افت 16 و 15 درصدی طی این مدت، بیشترین زیان را به خریداران هفته گذشته وارد کرده اند.
ارزش بازار به 956 میلیارد دلار رسید
ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افت کمتر از یک درصدی نسبت به دیروز، به رقم 956 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم طی 24 ساعت گذشته 53 میلیارد دلار بوده. مثل همیشه، تتر بیشترین میزان معاملات بازار را به خود اختصاص داده است.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 177375
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *