۰
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۰

پنجشنبه مهم برای بیت کوین و اتریوم!

رشد 16 درصدی ریپل در یک هفته
بیت کوین و اتریوم امروز منفی هستند. هر دو آن ها حدودا یک درصد افت کرده اند اما حمایت های تکنیکالی خود را از دست نداده اند.
پنجشنبه مهم برای بیت کوین و اتریوم!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،در بازار ارزهای دیجیتال، امروز بیت کوین با افت حدودا یک درصدی، در حدود قیمت 19300 دلار معامله می شود. بیت کوین در مقیاس هفتگی حدودا نیم درصد رشد کرده است.
ارزش معاملات بیت کوین نسبت به دیروز وضعیت بهتری دارد و با 20 میلیارد دلار معامله، حجم بازار بالاتر رفته است. ارزش بازار ارز اول بازار در حال حاضر 370 میلیارد دلار است.
پنجشنبه این هفته شاخص جدید قیمت مصرف کننده در آمریکا اعلام می شود که معمولا این شاخص اثرگذاری زیادی روی بازارهای مالی از جمله طلا، بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال دارد.
احتمالا با اعلام عدد جدید این شاخص، بیت کوین مسیری جدید را در پیش بگیرد و از بلاتکلیفی که این روزها دچار آن شده خارج شود.
اتریوم همچنان بالای 1300 دلار
اتریوم هم امروز منفی است. افت کمتر از یک درصدی، قیمت اتریوم را به حدود 1310 دلار رسانده است. در مقیاس هفتگی اما اتریوم همچنان بازدهی مثبت دارد و 1.5 درصد رشد کرده است.
ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود 7 میلیارد دلار بوده که گرچه نسبت به دیروز عدد بزرگ تری است، اما همچنان برای میانگین معاملات ماهانه این آلت کوین، رقم کوچکی محسوب می شود. ارزش بازار اتریوم در حال حاضر 161 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
رشد 16 درصدی ریپل در یک هفته
تعداد آلت کوین هایی که امروز رشد کرده اند کم است. در فهرست 50 ارز برتر بازار، ترون با رشد 3 درصدی بهترین بازدهی را در شبانه روز گذشته داده و پس از آن ترا کلاسیک با رشد 2.3 درصدی قرار دارد. Okb و الروند هم کمی بیش از یک درصد رشد کرده اند و دو سه آلت کوین دیگر رشد کمتر از یک درصد دارند.
اما تعداد نمادهای منفی زیاد است. با این حال این نمادها افت ترسناکی نداشته اند. بیشترین افت امروز را چیلیز داشته که 4.5 درصد از بهای خود را از دست داده است. کوانت و اتریوم کلاسیک هم افتی 3 درصدی دارند و مابقی نمادهای منفی کمتر از 3 درصد افت کرده اند.
در مقیاس هفتگی ترا کلاسیک با افت 11 درصدی بیشترین کاهش قیمت را داشته. پس از آن eos، چیلیز و الگوراند با حدود 6 درصد کاهش قیمت قرار دارند. مابقی ارزهای منفی طی یک هفته گذشته کمتر از 4 درصد کاهش قیمت داشته اند.
اما وضعیت نمادهای مثبت بهتر است. ریپل با رشد 16 درصدی بهترین بازدهی هفتگی را دارد. کوانت هم 14 درصد رشد کرده و الروند با رشد 12 درصدی در رده بعدی است. مابقی ارزهای مثبت کمتر از 10 درصد رشد کرده اند.
ارزش بازار افت کرد
ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز 8 دهم درصد افت کرده و به رقم 935 میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم 23 درصد رشد کرده و امروز عدد 39 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
ارزش معاملات دیفای 2 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 36 میلیارد دلار بوده است.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 176853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *