۰
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۰
هشدار جمهوری اسلامی نسبت به حاکمیت یکدست

با این روند نمی‌توان مردم را حفظ کرد

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با چنین سیاستی که اکنون اِعمال می‌کنیم، هرگز نمی‌توانیم پشتوانه اصلی نظام و اقتدار کشور را که مردم هستند، حفظ کنیم.
با این روند نمی‌توان مردم را حفظ کرد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود از یک دست بودن حاکمیت انتقاد کرد و هشدار داد با ادامه این روند نمی‌توان مردم را حفظ کرد.
به گزارش جمهوری اسلامی، ما که می‌دانیم برای مقابله با اصل موجودیت نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های رنگارنگی وجود دارد، چرا سیاست داخلی خود در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را طوری تنظیم نمی‌کنیم که طراحان خارجی آن توطئه‌ها زمینه‌ای برای اجرا پیدا نکنند؟ چرا دافعه‌مان هزار برابر جاذبه‌مان است؟ چرا پرخاشگران را به میدان ‌داری و صحنه‌ گردانی می‌گماریم؟ چرا تصور می‌کنیم اگر حاکمیت در انحصار یک جمع محدود و یک سلیقه و یک تفکر باشد بهتر است؟ چرا از افکار متنوع صاحبان اندیشه و نظر و تجربه برای مدیریت کشور استفاده نمی‌کنیم؟ چرا رسانه ملی را به عرصه تجلی افکار تمام صاحبنظران وفادار به کشور و نظام قرار نمی‌دهیم؟
نویسنده در پایان تاکید کرده که «با چنین سیاستی که اکنون اِعمال می‌کنیم، هرگز نمی‌توانیم پشتوانه اصلی نظام و اقتدار کشور را که مردم هستند، حفظ کنیم.»
کد مطلب: 179186
برچسب ها: مردم حاکمیت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *