۰
چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰

از این به بعد کل ورزش کشور می‌شود جام جهانی!

رییس فدراسیون فوتبال گفت پس از برگزاری سوپرجام، کل دغدغه کشور جام جهانی است.
از این به بعد کل ورزش کشور می‌شود جام جهانی!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی استقلال در سوپرجام فوتبال ایران اظهارکرد: «وقتی یک چیزی می‌گوییم، باید فصل‌الخطاب باشد و اگر حرفی را زدیم، باید اجرا کنیم. همه چیز خوب بود و همه امکانات که باید رعایت می‌شد، رعایت شد. اگر چیزی از سوی سازمان لیگ گفته شده، باید اجرایی شود.»
او در خصوص ایجاد یک زمین خوب برای بازی‌های ملی و مهم فوتبال ایران گفت: «ایجاد ورزشگاه و بازسازی ورزشگاه‌ها وظیفه فدراسیون نیست و در راه اعزام تیم ملی به جام جهانی هم فدراسیون کارهایی را انجام داده که وظیفه‌اش نبوده اما به هر حال تیم ملی ماست و خوشبختانه کشور به نفع جام جهانی به نفع تیم ملی کمک می‌کند و برای بازسازی ورزشگاه‌ها باید این اتفاق رخ دهد. حتی در خصوص VAR تصویب کردیم که اگر تیمی نتواند در ورزشگاهش آن را نصب کند، باید در زمین بی‌طرف بازی کند. این ورزشگاه و ورزشگاه‌های دیگر را در دوره قبلی مجبور کردیم که VIP و نور مناسب داشته باشند که این اتفاق افتاد. کاری که AFC و فیفا با ما کردند، ما هم با باشگاه‌ها می‌کنیم.»
تاج درباره ناراحتی میثم بائو درخصوص حرف او به فتح‌الله زاده که گفته بود "آمده‌اید جام بگیرید" توضیح داد: «من چنین چیزی را یادم نمی‌آید.»
رییس فدراسیون فوتبال درباره مقدمات حضور ایران در جام جهانی گفت: «فدراسیون فوتبال خودش را برای یک رویداد مهم آماده می‌کند و همه کشور دغدغه‌اش جام جهانی است و از این به بعد همه چیز مربوط می‌شود به جام جهانی و ورزش کشور شده است جام جهانی و همه باید در این راستا قدم بردارند.»
او درباره کسانی که می‌خواهند جام جهانی را از نزدیک ببیند، اظهار کرد: «با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم، تماشاگران می‌آیند و با فدراسیون هماهنگ هستند.»
کد مطلب: 179296
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *