۰
جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۰
رئیس کمیسیون امور داخلی

چارچوب برگزاری تجمعات باید کاملا شفاف شود

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها گفت: اینکه صرفا محل هایی برای برگزاری تجمعات تعیین شود کافی نیست بلکه باید در کنار آن چهارچوب و شیوه نامه برگزاری تجمعات نیز مشخص شود.
چارچوب برگزاری تجمعات باید کاملا شفاف شود
به گزارش مردم سالاری آنلاین،محمدصالح جوکار ، بیان کرد: کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها از حدود دو سال پیش بررسی طرح برگزاری تجمعات مردمی را آغاز کرد و این طرح در کارگروه های تخصصی با حضور کارشناسان درحال بحث و بررسی است و نیاز است تا با بررسی های بیشتر، این طرح در کمیسیون کامل تر شود تا شاهد تحقق اصل ۲۷ قانون اساسی باشیم.
دولت اگر لایحه ای برای ساماندهی تجمعات دارد زودتر به مجلس ارائه کند
وی در ادامه با بیان اینکه برای برگزاری تجمعات و اجتماعات مردمی و ساماندهی تجمعات لازم است که چارچوب کار به طور کامل روشن شود، اظهار کرد: اینکه صرفا محل هایی برای برگزاری تجمعات تعیین شود کافی نیست بلکه باید در کنار آن چهارچوب و شیوه نامه برگزاری تجمعات نیز مشخص شود در غیر اینصورت مجددا شاهد ایجاد مشکلاتی خواهیم بود.
نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات استاندار تهران مبنی بر اینکه قرار است مکان هایی معین به منظور برگزاری تجمعات مردمی تعیین شود، تصریح کرد: اگر دولت لایحه ای در زمینه ساماندهی برگزاری تجمعات دارد باید زودتر به مجلس ارائه کند تا در کنار طرح مجلس بحث کلانی در این خصوص صورت گیرد.
کد مطلب: 179423
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *