۰
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
ادعای رسانه اسرائیلی:

مذاکرات محرمانه آلمان برای خرید نفت از ایران

موریتز کرایمر اقتصاددان ارشد بانک نیمه دولتی LBBW در ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان به جروزالم پست گفته: "مذاکرات فشرده ای در پشت صحنه با ونزوئلا، ایران یا الجزایر برای پوشش نیازهای نفت و بنزین آلمان در حال انجام است."
مذاکرات محرمانه آلمان برای خرید نفت از ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،یک روزنامه راستگرای اسراییلی مدعی شده ، دولت آلمان در حال مذاکره محرمانه و فشرده برای خرید نفت از ایران در بحبوحه بحران کمبود انرژی خود ناشی از جنگ اوکراین است.
روزنامه "جروزالم پست" اسراییل مدعی شده آلمان در حال مذاکره محرمانه برای خرید نفت ایران در بحبوحه تحریم های جنگی غرب علیه روسیه است.
این روزنامه اسراییلی به نقل از "موریتز کرایمر" اقتصاددان ارشد بانک نیمه دولتی LBBW در ایالت بادن-وورتمبرگ در جنوب غربی آلمان مدعی شده که آلمان در حال مذاکره محرمانه با جمهوری اسلامی ایران برای خرید نفت ایران است.
موریتز کرایمر به جروزالم پست گفته: "مذاکرات فشرده ای در پشت صحنه با ونزوئلا، ایران یا الجزایر برای پوشش نیازهای نفت و بنزین آلمان در حال انجام است."
این ادعا در حالی است که دولت آلمان اخیرا پیشتاز اعمال تحریم های اتحادیه اروپا به بهانه اعتراضات داخلی در ایران شده است.
از سوی دیگر "برند واگنر" سخنگوی بانک نیمه دولتی LBBW  آلمان به جروزالم پست گفته "به عنوان یک اصل، این بانک آلمانی هیچ تجارت مرتبط با ایران را انجام نمی دهد."
او در پاسخ به سوالی درباره اظهارات کرایمر درباره مذاکرات محرمانه با ایران، گفته: "به نظر می رسد سوء تفاهمی وجود دارد. اقتصاددان ارشد در مورد اقتصاد ملی صحبت می کند، نه در مورد تجارت بانک ما. ما در اینجا یک تمایز بسیار واضح داریم."
منبع:عصرایران
کد مطلب: 180651
برچسب ها: اسرائیل نفت آلمان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *