۰
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۰

انتقاد آیت‌الله علوی‌گرگانی از گرانی

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: مسوولان و اقتصاد دانان باید با برنامه‌ریزی دقیق، گرانی‌ها را مهار و مردم را از مشکلات نجات دهند، تا آسیب نبینند.
 آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که «در هر زمانی دسته ای از بندگان مقابل دسته دیگر قرار می‌گرفتند» اظهار کرد: فرزندان حضرت آدم (ع) نیز روبروی یکدیگر قرار گرفتند؛ هابیل دنبال پدر آمد، اما قابیل به سمت آتش پرستان رفت.
وی با تاکید بر این‌که «گروهی از بندگان، بهشتی و گروه دیگر جهنمی هستند» افزود: افرادی که اهل کمال و فهم و تقوا هستند نیز دو دسته می‌شوند، دسته‌ای اهل نماز و عبادت هستند، اما دسته دیگر دست دیگران را هم می‌گیرند.
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به این‌که «برخی می‌گویند مردم را خیلی نصیحت نکنید» گفت: خداوند در آیه ۱۶۵ سوره اعراف به این امر اشاره می‌کند، امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است، اما ممکن است عده‌ای مقابل آن بایستند.
این مرجع تقلید ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر بر روی یک نفر اثر بگذارد، موجب هدایت و نجات چندین نفر می‌شود و اگر زنجیروار دست یکدیگر را بگیریم، ایران گلستان می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به این‌که «ما که فرزندان نظام و انقلاب هستیم باید دست به دست هم دهیم و اختلافات را کنار بگذاریم» گفت: باید مردم را از این مشکلات نجات دهیم تا مردم گرانی‌ها را احساس نکنند و آسیب نبینند، اقتصاد دانان برنامه ریزی کنند تا مردم و ملت را از مشکلات نجات دهند. 
به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علوی‌گرگانی افزود: اگر نسبت به یکدیگر بی توجهی کنیم، دشمن بر ما غلبه کرده و مشکلات را بزرگ نمایی می‌کند؛ نباید در پیکره نظام اختلافی داشته باشیم تا دشمن بتواند از آن به نفع خود استفاده کند.
کد مطلب: 18268
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *