; ?>; ?> حجم‌ های مشکوک در بازار امروز - مردم سالاری آنلاين
۰
يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۸

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های فنوال، کابگن، گوهران و ویسا حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، وسپه و غاذر خروج پول هوشمند داشتند.
حجم‌ های مشکوک در بازار امروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های فنوال، کابگن، گوهران و ویسا حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، وسپه و غاذر خروج پول هوشمند داشتند.
امروز هم با عدم رفع ابهامات حول چهار محور اصلی موثر بر بازار سرمایه، بورس روند خنثی روز گذشته خود را ادامه داد. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با نوسان اندک 0.01 درصدی، 138 واحد رشد کرد و به محدوده یک میلیون و 417 هزار و 859 رسید.
گروه خودرو پس از انتشار اخبار مثبت نظیر اعلام رئیس سازمان بورس مبنی بر توانایی بورس کالا در عرضه تمام خودرو‌های پرتیراژ و همچنین کلیدخوردن طرح عرضه بلوکی سهام خودروسازان امروز پس از چند روز روند اصلاحی مثبت شدند.
روند بورس در روز جاری تنها در یک ساعت ابتدایی معاملات با غلبه تقاضا بر عرضه همراه بود. در ادامه و تا پایان بازار عرضه‌ها شدت گرفت و اکثر سهام در رنج منفی دامنه نوسان معامله شدند.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.
M نشانه میلیون است
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خودرو، خگستر و خساپا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خودرو، خساپا و شستا بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
کپشیر با افزایش 10 درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. ثالوند نیز با افت 6.97 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های آسیاتک، خگستر و کگل تعلق گرفت. غالبر، خمحرکه، ثامان و آسیاتک نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های آرمان، دهدشت و گوهران رقم خورد. همچنین ولپارس در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد حرهشا بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 182699
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *