۰
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۱

حجم‌ های مشکوک در بازار امروز

بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های فخاس، خبنيان، وبوعلی و استقلال حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، بالبر و میدکو خروج پول هوشمند داشتند.
حجم‌ های مشکوک در بازار امروز
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بررسی بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های فخاس، خبنيان، وبوعلی و استقلال حجم مشکوک خوردند. همچنین فیلترهای بورسی نشان می‌دهند بپاس، بالبر و میدکو خروج پول هوشمند داشتند.
شاخص کل بورس تهران امروز چهارشنبه با افت 6 هزار و 579 واحدی گام دیگری در راستای روند اصلاحی خود برداشت. نماگر اصلی تالار شیشه‌ای در پایان هفته سوم آذرماه در ارتفاع یک میلیون و 402 هزار واحدی قرار گرفت.
عملکرد سبزرنگ شاخص کل هم‌وزن در روز منفی اکثر نماد‌های شاخص‌ساز همان‌گونه که در گزارش‌های قبلی برررسی شد نشان از گردش فعلی جریان پول در سهام متوسط و کوچک دارد. نماگر هم‌وزن بازار سرمایه ضمن رشدی 0.2 درصدی، موفق شد به ارتفاع  417 هزار واحدی برسد.
بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند.
M نشانه میلیون است
در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خگستر، خودرو و خساپا بیشترین ارزش و حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.
سبزوا با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. ولملت نیز با افت 6.99 درصدی بدترین عملکرد را در معاملات امروز ثبت کرد.
بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های خساپا، خودرو و کگل تعلق گرفت. خمهر، درازی و خاذین نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند.
لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های شلعاب، درازی و خاذین رقم خورد. همچنین ملت در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد سصفها بود.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 183069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *