۰
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹

قیمت مرغ امروز 26 آذر

قیمت مرغ امروز 26 آذر 1401 به 54 تا 56 هزار تومان رسید و این درحالی است که عرضه مرغ در بازار دو برابر شده ولی قیمت‌ها همچنان ثابت است.
قیمت مرغ امروز 26 آذر
به گزارش مردم سالاری آنلاین،قیمت مرغ امروز 26 آذر 1401 به 54 تا 56 هزار تومان رسید و این درحالی است که عرضه مرغ در بازار دو برابر شده ولی قیمت‌ها همچنان ثابت است.
مدیر تحقیقات و مطالعات بازار میوه وتره بار گفت: قیمت مرغ در سامانه‌های عمده فروشی به ۵۲تا ۵۳ هزار تومان و در خرده فروشی‌ها به ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان رسیده است.
فرزاد بلندی افزود: در چند روز اخیر با توجه به افزایش ۲ برابری عرضه مرغ در بازار و میادین این موضوع سبب استقبالی مناسب از سوی مردم شده است.
به گفته بلندی قیمت عمده فروشی مرغ در سامانه عمده ۵۲ تا ۵۳ هزار تومان است و حدود ۲هزار تومان نسبت به روز پنج شنبه کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: افزایش عرضه و کاهش تقاضا به دلیل تعطیل بودن میادین در این قیمت‌ها تاثیر داشته است. مرغ در سطح خرده فروشی میدان ۵۴ تا ۵۶ هزار تومان در حال فروش است.
مدیر تحقیقات و مطالعات بازار میوه وتره بار بیان کرد: امروز صبح۳۵۰ تن بار مرغ عرضه شده است.
وضعیت ناآرام مرغداران مازندران
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مازندران اعلام کرد: مرغداران استان مازندران ۱۰ هزار تومان زیر قیمت مرغ را در بازار عرضه می‌کنند و شرایط تولیدکنندگان خوب نیست.
عطاء الله حسن زاده با اشاره به ضرر تولیدکنندگان اظهار داشت: اکنون مرغداران مرغ را با ۱۰ هزار تومان زیر قیمت به بازار عرضه می‌کنند و امروز به دلیل انباشت مرغ دچار ضرر هستند.
وی با اظهار این که تنظیم بازار و پشتیبانی امور دام در شرایط کنونی باید از مرغداران حمایت کنند، گفت: اگر متولیان امر هماهنگی داشته باشند می‌توانیم شرایط بازار را کنترل و مدیریت کنیم.
وی گفت: اگر تولیدکننده نتواند به موقع جوجه ریزی داشته باشد بازار مصرف در آینده دچار مشکل و بحران خواهد شد.
حسن زاده قیمت مصوب مرغ را کیلویی ۶۳ هزار تومان ذکر کرد و گفت: اکنون مرغ با قیمت کمتر از نرخ مصوب در بازار عرضه می‌‎شود و باید بسته های حمایتی اجرایی شود.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران یادآور شد: مسئولان و نهادهای حمایتی باید در حال حاضر وارد میدان شود و مطالبات و سرمایه در گردش مرغداران را تامین کنیم.
وی گفت: قرار بود ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش، به مرغداران داده شود که تاکنون این طرح محقق نشده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران
کد مطلب: 184205
برچسب ها: قیمت مرغ مرغ گرم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *