۰
جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۴

درگیری شدید میان لاپید و نتانیاهو

نخست وزیر کنونی و مأمور تشکیل کابینه موقت اسرائیل اتهاماتی علیه هم مطرح کردند.
درگیری شدید میان لاپید و نتانیاهو
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بنیامین نتانیاهو مأمور تشکیل کابینه موقت اسرائیل و یائیر لاپید نخست وزیر کنونی این رژیم به جان هم افتادند و درگیری لفظی شدیدی بین این دو درگرفت.
خبرگزاری فلسطینی «سوا» گزارش داد، لاپید و نتانیاهو اتهاماتی را علیه یکدیگر مطرح کردند. لاپید در یک نشست خبری گفت: نتانیاهو کابینه تشکیل نداده است، بلکه درعی و بن گویر مچ او را خواباندند و کابینه را تشکیل دادند».
وی با بیان اینکه کابینه نتانیاهو، کابینه «خطرناک، افراطی و مسئولیت‌ناپذیری است و پایان بدی در انتظارش است»، تصریح کرد: به اسرائیلیها می‌گویم که در این روزها یک وظیفه دارند: در برابر تشکیل کابینه نتانیاهو، سکوت نکنند».
در مقابل، نتانیاهو نیز در پاسخ به لاپید گفت: لاپید که برای ما یک دولت نابود شده و از هم پاشیده از نظر اقتصادی بر جای گذاشته است، اکنون می‌خواهد به کابینه آینده، توصیه کند».
وی با این ادعا که ایران به سمت انرژی هسته‌ای حرکت کرده و لاپید نیز هیچ پاسخی به این مسئله نداده است، مدعی شد: نصایح لاپید، اختراعات بی‌پایه و اساس است. لاپید! انتخابات را باختی. به خانه‌ات بازگرد».
پیش از این نیز، نخست وزیر رژیم  صهیونیستی، به نتانیاهو به شدت حمله کرد و گفت: «ما ساده‌لوح نیستیم و برده شما نخواهیم بود. ما اینجا زندگی نمی‌کنیم که فقط مالیات بپردازیم یا فرزندان خود را برای خدمت به ارتش دولتی بفرستیم که فرزندان اعضای خود را برای خدمت به ارتش نمی‌فرستد.»
وی «ایتمار بن گویر» چهره راستگرای افراطی صهیونیست را که قرار است وزیر امنیت داخلی صهیونیستی شود، یک فرد قلدر و شرور توصیف کرد و گفت: «حمایت وی از تروریسم را محکوم می‌کنم. او حتی یک روز در ارتش خدمت نکرده است و اجازه نخواهیم داد فرزندان ما را به جنگ بفرستد.»
لاپید کابینه احتمالی نتانیاهو را «افراطی‌ترین و دیوانه‌ترین» کابینه رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد: «نتانیاهو ضعیف است. بدون هیچ شرطی، تسلیم شرکایی شد که سن و سال کمتری از او دارند. ولی ما تسلیم نخواهیم شد و برای حکومت، دموکراسی، سربازان و آینده خواهیم جنگید.»
منبع:فارس
کد مطلب: 184843
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *