۰
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در معابر لغزنده

‌رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توصیه پلیس راهور فاتب به رانندگان خودروها در روز بارانی این است که همواره با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنید.
ممنوعیت تردد موتورسیکلت در معابر لغزنده
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ سرهنگ علی اصغر شریفی، ‌رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره رانندگی خودروها در شرایط بارانی و لغزندگی معابر گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها و نزولات آسمانی پلیس راهور فاتب به رانندگان عزیز توصیه می‌شود که از سرعت و سبقت در معابر لغزنده حین بارش نزولات آسمانی پرهیز نموده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند.
او ادامه داد: تیغه‌های برف پاک کن را تمیز و سالم نگه دارید چرا که این کار در روزهای بارانی خود نشان می‌دهد و اگر این برف پاک کن نتواند شیشه مقابل شما را به خوبی پاک و تمیز نماید شما در رانندگی و دید مقابل خود قطعاً دچار مشکل خواهید شد.
سرهنگ شریفی ادامه داد: قبل از حرکت حتماً مخزن شیشه شوی خودرو را پر نمائید و از سالم بودن آن مطمئن باشید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همواره از سالم بودن سیستم بخاری خودرو در این فصل مطمئن شوید و قبل از حرکت نسبت به بازدید موارد ذکر شده اقدام نمائید.
او افزود: تردد موتورسیکلت سواران برابر ماده ۱۶۹ آئین نامه راهور در سطح معابر لغزنده و حین بارندگی ممنوع است لذا به موتورسواران عزیز توصیه می‌شود از تردد و حرکت در معابر بویژه هنگام بارندگی به جهت ایمنی و حفظ جان خود پرهیز نمایند.
سرهنگ شریفی گفت: موتور سیکلت دو چرخ دارد و به واسطه همین نسبت به دیگر وسایل نقلیه آسیب پذیر تر است و دلیل توصیه به عدم تردد و عدم حرکت در معابر و روزهای بارانی به این عزیزان نیز همین نکته می‌باشد.
کد مطلب: 185082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *