۰
پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۰

اعتراض دارید به در استانداری بروید

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدان انقلاب اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم بوده و همه چیز بر اساس مقررات است.
اعتراض دارید به در استانداری بروید
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سردار محمدرضا نقدی چهارشنبه شب در نشست با تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز که در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: همه ما یک آرمان مشترک داشته و دوست داریم که عدالت پیاده شده و در برابر دشمنان سربلند باشیم، لذا رفتار و حرکت ما باید از هرگونه درگیری و تنش به دور باشد.
وی افزود: آیا می توان درگیری های خیابانی، شکستن علائم رانندگی و آسیب به اموال عمومی را به مردم نسبت داد؟ اگر بخواهیم این گونه قضاوت کنیم باید بگوییم تمام سارقان و قاتلان و قاچاقچیان مواد مخدر نیز مردم هستند و نباید با آن‌ها برخورد کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدان انقلاب اسلامی گفت: هر کسی که اعتراضی دارد، می‌تواند درب استانداری رفته و حرف های خود را به گوش مسئولان برساند که معمولاً در طول سال این اتفاق رخ می دهد. آیا می‌توان گفت کسانی که با شمشیر و قمه به خیابان می‌آیند، مردم هستند؟
وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، امام راحل هیچ موقع نفرمود که اموال عمومی را به آتش بکشید.
سردار نقدی با اشاره به تاثیر فضای مجازی در بین نسل جوان گفت: در فضای مجازی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یک تروریست مطرح می‌شود در حالی که رهبر و قهرمان ریشه‌کنی و پمبارزه با تروریست است لذا نباید بر مبنای فضای مجازی زندگی کرد و جلو برویم.
وی افزود: اگر می‌خواهیم قضاوت کنیم باید مستند حرف زد، انقلاب اسلامی هیچگاه فردی را به آتش زدن اموال عمومی ترغیب نمی کند. فلان شبکه خارجی می گوید بروید قرآن و مساجد را آتش بزنید آیا اینها مردم هستند؟
معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در نظام مردم سالاری جمهوری اسلامی یک روز انتخابات به عقب نیافتاده است در حالی که کشورهای دیگر بعضا انتخاباتشان را باطل کرده و یا به عقب می‌اندازند.
وی در پاسخ به سوال یک دانشجو افزود: دادگاه سینما رکس تشکیل شد، اسناد و فیلم موجود است که حادثه سینما رکس توسط عوامل ساواک رخ داد لذا نباید مسائل سطحی را به انقلاب اسلامی نسبت داد.
نقدی گفت: نمی‌شود با اطلاعات سطحی قضاوت کرد و انسان جان خود را در دست بگیرد و در خیابان بیاید. در زمان انقلاب مردم در خیابان آمدند اما هیچ وقت به کسی فحش ندادند.
کد مطلب: 186048
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *