۰
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
زور گاوها باز هم به خرس‌ها چربید

کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟

بررسی معاملات هفته دوم اسفند حاکی از آن است که غگز با قیمت 531 تومان عنوان بیشترین بازدهی هفته را در این هفته از آن خود کرده است. مشاهده چارت این سهم نشان می‌دهد که سطح 648 تومان مهمترین مقاومت پیش روی سهم در ادامه راه است. همچنین حگردش در این هفته بدترین عملکرد را میان نمادهای بورسی داشت و با کاهش حدود 11 درصدی به سطح 473 تومان رسید.
کدام نمادها بیشترین و کمترین بازدهی هفته را تجربه کردند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بازار هفته دوم آخرین ماه سال در حالی به کار خود خاتمه داد که شاخص کل با رشد حدود 10 درصدی خود را در کانال یک میلیون و 800 هزار واحدی تثبیت کرد.
به طوری که در معاملات این هفته بورس، تنها در روز چهارشنبه، دماسنج تالار شیشه‌ای، افت عدد را به سهامداران نشان داد. این نماگر در پایان روز چهارشنبه دهم اسفند در ارتفاع یک میلیون و 821 هزار واحدی به کار خود پایان داد.
شاخص کل هم‌وزن که نماینده شرکت‌های کوچک و متوسط بازار سرمایه است نیز در این هفته بازار رنگ سبز بر تن داشت و با افزایش حدود هفت درصدی به سطح  537 هزار و 872 واحد رسید.
بیشترین بازدهی هفته
بررسی معاملات هفته دوم اسفند حاکی از آن است که غگز با قیمت 531 تومان عنوان بیشترین بازدهی هفته را در این هفته از آن خود کرده است. مشاهده چارت این سهم نشان می‌دهد که سطح 648 تومان مهمترین مقاومت پیش روی سهم در ادامه راه است.
فگستر و کماسه دیگر نمادهای بورس بودند که در این هفته بازار، رشد خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. به طوری که به ترتیب 36 و 32 درصد سود، نصیب سهامداران این دو سهم در این هفته بازار شده است.
مقاومت‌های مهم پیش روی این دو سهم به ترتیب 640 و 693 تومان شناسایی شده است که در صورت شکست آن‌ها رشد خوبی در انتظار این نمادها است.
کمترین بازدهی هفته
با وجود اینکه هفته دوم اسفند هفته سوددهی بازار سرمایه به سهامداران بود، اما باز هم نمادهایی بودند که از این رشد جا بمانند و بازدهی منفی را در کارنامه خود ثبت کنند.
برای مثال حگردش در این هفته بدترین عملکرد را در میان نمادهای بورسی داشت و با کاهش حدود 11 درصدی به سطح 473 تومان رسید.
لازم به ذکر است سطح 452 تومان، از مهمترین حمایت‌‌های پیش روی این سهم تلقی می‌شود که در صورت شکست، این سهم راه سختی برای صعود دارد.
ثعمرا و حفارس نیز دیگر نمادهایی بودند که در این هفته سهامداران خود را ناامید کردند و حدود 10 درصد کاهش داشتند.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 190767
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *