; ?>; ?> کدام نمادهای بورسی کمترین بازدهی را داشتند؟ - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰

کدام نمادهای بورسی کمترین بازدهی را داشتند؟

با وجود رشد حدود 1.6 درصدی شاخص کل و 2.7 درصدی شاخص کل‌وزن در هفته چهارم آذر، برخی نمادهای بورسی عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. از این رو نمادهایی که در هفته گذشته کمترین بازدهی را در بورس داشتند در این گزارش بررسی شده‌اند.
کدام نمادهای بورسی کمترین بازدهی را داشتند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،با وجود رشد حدود 1.6 درصدی شاخص کل و 2.7 درصدی شاخص کل‌وزن در هفته چهارم آذر، برخی نمادهای بورسی عملکرد خوبی از خود نشان ندادند. از این رو نمادهایی که در هفته گذشته کمترین بازدهی را در بورس داشتند در این گزارش بررسی شده‌اند.
در حالی که شاخص کل بورس، هفته‌ گذشته عدد یک میلیون و 402 هزار واحدی را روی تابلو نشان داده بود، این هفته به سطح یک میلیون و 496  واحد رسید و رشد 1.6 درصدی را تجربه کرد.
در طرف دیگر شاخص کل‌وزن به سطح 445 هزار و 721 واحدی رسید و رشد 2.7 درصدی را به ثبت رساند.
جدول زیر نمادهای بورس که کمترین بازدهی را در یک هفته گذشته بازار داشتند، نشان می‌دهد.
همانطور که در جدول مشخص است نماد بپاس با افت 12.74 درصدی در این هفته کمترین بازدهی هفته چهارم آذر را از آن خود کرد.
گفتنی است بپاس در هفته گذشته نیز یکی از سهم‌های کم‌بازده بورس بود. لازم به ذکر است این نماد با سرعت به سمت حمایت 1762 تومانی خود در حرکت است. باید دید این سطح حمایتی می‌تواند از ریزش شدید بپاس جلوگیری کند؟
فن آوا و وآذر نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در هفته چهارم آذر 1401 عملکرد خوبی را از خود نشان ندادند. این دو سهم به ترتیب 12.05 و 7.34 درصد در هفته اخیر افت قیمتی داشتند.
منبع:تجارت نیوز
کد مطلب: 184823
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *