۰
يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۵

نکونام جانشین ژنرال در گل گهر؟

​​​​​​​با مطرح شدن نام امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، سرمربیگری تیم گل گهر سیرجان به عنوان یکی از تیم‌های مدعی و مطرح فوتبال کشورمان نیز بحث جدیدی است که گمانه زنی‌های مختلفی در مورد آن مطرح می‌شود.
نکونام جانشین ژنرال در گل گهر؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از فارس ،در این بین از جواد نکونام به عنوان اصلی ترین گزینه مدیریت باشگاه گل گهر نام برده و حتی گفته می‌شود پیشنهاد و پیام‌هایی نیز به صورت غیر مستقیم به سرمربی پیشین تیم فولاد خوزستان داده شده است.
با اینحال، بحث حضور قلعه‌نویی در تیم ملی نقشی محوری در این ماجرا دارد. به نظر می‌رسد تصمیم نهایی سرمربی فعلی گل گهر که امروز باید این تیم را مقابل نفت مسجدسلیمان هدایت کند و به نظر می‌رسد بازی آخر او روی نیمکت تیم سیرجانی خواهد بود، نقش مهمی در تصمیم جواد نکونام خواهد داشت.
وضعیت حضور قلعه‌نویی و اینکه آیا او فقط برای اردوی پیش رو به تیم ملی خواهد رفت یا اینکه به صورت قطعی هدایت یوزها را بر عهده می‌گیرد، مساله‌ای است که در انتخاب سرمربی جدید گل گهر مورد توجه قرار دارد.
با اینحال، حتی در صورت فراهم شدن شرایط تا زمانیکه نکونام به صورت مستقیم وارد مذاکره و گفت‌وگو با مدیران باشگاه گل گهر نشود، نمی‌توان چیزی را قطعی دانست و گفته می‌شود ظرف 48 ساعت پیش رو، تکلیف نیمکت تیم سیرجانی نیز مشخص خواهد شد.
کد مطلب: 191569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *