۰
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۵

پیشنهاد ویژه‌ای که “شوگا” BTS رد کرد!

شوگا عضو 30 ساله گروه محبوب BTS در مصاحبه اخیر خود فاش کرده است که یک پیشنهاد ویژه را به دلیل ظاهرش رد کرده است!!
پیشنهاد ویژه‌ای که “شوگا” BTS رد کرد!

شوگا در مصاحبه اخیر خود با آی یو بازیگر خانم مشهور اهل کره جنوبی فاش کرده است که پیشنهاد بازیگری داشته است!

شوگا عضو گروه BTS یکی از مهمانان اخیر برنامه آی یو، بازیگر مشهور کره بوده است.

آی یو در این برنامه که از طریق یوتوب منتشر می‌شود به مصاحبه با افراد مشهور می‌پردازد.

این دو آیدل مشهور صحبت‌های خود را از آلبوم مستقل شوگا به نام «D-Day» که به زودی منتشر خواهد شد آغاز کردند. همچنین به آثار دیگر شوگا که تحت نام هنری «August D» منتشر کرده است.

آی یو در این مصاحبه به شوگا اعتراف کرد که موزیک ویدیو آهنگ «Daechwita» از او را بسیار دوست دارد.

شوگا که به اعتراض از آی یو خواست تا توضیح دهد چرا تنها از موزیک ویدیو این آهنگ تعریف کرده است و نه خود آهنگ باعث شد تا خانم آیدل که یکی از محبوب‌ترین بازیگران سریال‌های کره‌ای نیز هست فاش کند که در سال 2020 پس از دیدن این موزیک ویدیو به شوگا پیام داده بود و از استعداد بازیگری او تعریفف کرده بود.

شوگا پیشنهاد بازیگری را رد کرده است!

با این وجود خواننده مهشور گروه BTS نظر دیگری دارد! شوگا فاش کرده است که پس از انتشار این موزیک ویدیو درخواستی برای بازی در یک سریال داشته است اما آن را رد کرده است.

دلیل این کار طرفداران گروه BTS که با نام «آرمی» شناخته می‌شود را بسیار متعجب کرده است! به گزارش وقت صبح شوگا در این برنامه به آی یو اعتراف کرد که فکر نمی‌کند چهره زیبایی برای رقابت با بازیگران فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای دارد.

پس از مخالفت‌های شدید آی یو، رپر مشهور تنها به این بسنده کرد که علاقه‌ای برای آغاز فعالیت در صنعت فیلم و سریال ندارد و به همین دلیل این پیشنهاد را قبول نکرده است.

پس از انتشار این قسمت آرمی‌ها در فضاهای مجازی ناراحتی خود برای از دست دادن شانسی از دیدن آیدل مورد علاقه‌شان در یک سریال را بیان کردند و با نظر شوگا درباره نداشتن یک چهره به اندازه کافی زیبا به شدت مخالفت کردند.

کد مطلب: 193662
برچسب ها: خواننده
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *