۰
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۵

نقش آفرینی کیم کارداشیان در فصل جدید سریال مشهور!

کیم کارداشیان ستاره مشهور هالیوود در دوازدهمین فصل سریال محبوب «داستان ترسناک آمریکایی» در کنار اِما رابرتز به نقش آفرینی خواهد پرداخت!
نقش آفرینی کیم کارداشیان در فصل جدید سریال مشهور!

به گزارش مردم سالاری آنلاین، کیم کارداشیان خبر نقش آفرینی خود در سریال محبوب «داستان ترسناک آمریکایی» را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

کیم کارداشیان در صفحه اینستاگرام شخصی خود اعلام کرده است که در دوازدهمین فصل سرایل موفق کارگردانان رایان مورفی و برد فولچاک نقش آفرینی خواهد کرد.

فصل جدید این سریال در تابستان سال 2023 منتشر خواهد شد.

رداشیان با به اشتراک گذاشتن ویدیویی ترسناک خبر نقش آفرینی خود در فصل جدید سریال محبوب را به اشتراک گذاشته است. این فصل از سریال به عنوان فصلی حساس معرفی شده است.

اِما رابرتز ستاره محبوب این سریال که در اکثر فصل‌های این سریال نقش آفرینی کرده است نیز همین ویدیو را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است. کیم کارداشیان در این فصل در کنار اِما رابرتز از نقش‌های اصلی و مهم این سریال خواهد بود.

فصل جدید سریال بر اساس رمان ترسناک ساخته شده است!

برای اولین بار فصلی از این سریال قرار است بر اساس یک رمان ترسناک نوشته شود. هر فصل از این سریال داستانی متفاوت را نشان می‌دهد که گاها با یکدیگر طلاقی می‌کنند.

فصل دوازدهم بر اساس رمان «وضعیت حساس» از دنیل ولنتاین ساخته خواهد شد. به گزارش وقت صبح این زمان ترسناک داستان زنی را دنبال می‌کند که معتقد است یک شخصیت ناشناس و شرور اجازه نمی‌دهد تا او بچه‌دار شود.

بر اساس شایعات رایان مورفی کارگردان این سریال پس از دیدن کیم کارداشیان در برنامه SNL سال 2021 او را گزینه‌ای مناسب برای پیوستن به خانواده «داستان ترسناک آمریکایی» معرفی کرده است.

این اولین بار خواهد بود که کیم کارداشیان در یک فیلم یا سریال جدی نقش آفرینی خواهد کرد.

پیش از کیم کارداشیان، رایان مورفی در فصل پنجم این سریال از خواننده مشهور لیدی گاگا درخواست کرد تا نقشی مهم را بازی کند. این فصل به نام هتل نیز اولین حضور لیدی گاگا در یک سریال بوده است.

کد مطلب: 193664
برچسب ها: کیم کارداشیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *