; ?>; ?> امضای پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری بین ایران و قزاقستان - مردم سالاری آنلاين
۰
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸
در حضور دکتر مخبر و اسماعیلف انجام شد؛

امضای پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری بین ایران و قزاقستان

به منظور توسعه و تحکیم روابط و گسترش مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری میان دو کشور به امضا رسید.
امضای پنج یادداشت تفاهم و یک توافقنامه همکاری بین ایران و قزاقستان
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مراسم امضای این اسناد میان ایران و قزاقستان در زمینه‌های ورزش، گمرک، مناطق آزاد، جوانان و گردشگری عصر امروز (چهارشنبه) و پس از پایان مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه دو کشور با حضور دکتر مخبر و علی خان اسماعیلف برگزار شد.
در این مراسم یادداشت تفاهم همکاری در زمینه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از سوی سرپرست وزارت جهاد کشاورزی ایران به عنوان رییس کمیسیون مشترک همکاری‌های دو کشور و وزیر صنعت و توسعه زیرساخت جمهوری قزاقستان به امضا رسید.
همچنین یادداشت تفاهم متقابل همکاری در زمینه ورزش و یادداشت تفاهم همکاری در زمینه جوانان میان وزارت ورزش و جوانان ایران با وزارت فرهنگ و ورزش جمهوری قزاقستان از سوی معاون توسعه و منابع وزارت ورزش و سفیر قزاقستان در ایران امضا شد.
یادداشت تفاهم همکاری های گردشگری نیز میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران و وزارت فرهنگ و ورزش جمهوری قزاقستان از سوی معاون وزارت میراث ایران و سفیر قزاقستان در ایران به امضا رسید.
همچنین رییس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و سفیر قزاقستان در ایران نیز یادداشت تفاهم همکاری در امور آموزش کارکنان میان گمرک ایران با وزارت دارایی قزاقستان را امضا کردند.
توافقنامه همکاری میان دو شرکت ایرانی و قزاقستانی نیز از سوی مدیران عامل این دو شرکت به امضا رسید.
کد مطلب: 194564
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *