۰
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

وضعیت هواشناسی امروز

چهارشنبه در مناطقی از نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز و مناطقی از مرکز شرق رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
وضعیت هواشناسی امروز

به گزارش مردم سالاری آنلاین، چهارشنبه در مناطقی از نوار غربی کشور دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز شرق و شمال شرق همچنین در سواحل دریای خزر ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.


پنجشنبه ابرناکی و بارش نیمه غربی کاهش یافته و فقط در ارتفاعات البرز شرقی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی میشود. همچنین بعد از ظهر در شمال اردبیل و آذربایجان شرقی افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی اردبیل، گیلان و مازندران رگبار پراکنده رخ میدهد.

شنبه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان قزوین البرز و تهران نیز ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

یکشنبه همراه با ورود سامانه بارشی به نوار شمالی کشور در مناطقی از شمال غرب کشور سواحل شمالی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز بارش پیش بینی میشود.

طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کشور بجز شمال شرق روند افزایش نسبی دما و طی روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی شود در حالیکه در شمال شرق کشور طی روز‌های جمعه و شنبه روند افزایش دما و یکشنبه روند کاهش نسبی دما حاکم میشود. در ضمن امروز سواحل شرقی دریای خزر و شرق خلیج فارس مواج است

کد مطلب: 195374
برچسب ها: هواشناسی آب و هوا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *