۰
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۵

استقرار ۱۷۰ نیروی آتش نشانی در نمایشگاه کتاب

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره استقرار نیروهای آتش نشان در نمایشگاه کتاب توضیحاتی ارائه کرد.
استقرار ۱۷۰ نیروی آتش نشانی در نمایشگاه کتاب

به گزارش مردم سالاری آنلاین، «جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره استقرار آتش نشانان در نمایشگاه کتاب گفت: از دو روز گذشته نمایشگاه کتاب در مصلی تهران شروع به کار کرده است.

وی ادامه داد: این بار هم مانند سنوات گذشته سازمان آتش نشانی تهران تمام تلاش و توان خود را در جهت تامین ایمنی این نمایشگاه بکار برده است. برای این کار ما در چند حوزه اقدامات‌مان را انجام داده ایم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سه روز پیش از شروع نمایشگاه یک دستگاه خودرو به صورت دائم در مصلی مستقر شده است. همچنین چندین مورد مانور عملیاتی در جهت شناسایی بهتر راه‌های دسترسی برگزار شده است. کارشناسان و مدیران آتش نشانی از روزهای قبل بازدیدهای مستمر خود را انجام داده اند.

ملکی با بیان اینکه این بازدیدها در طی ایام برگزاری نمایشگاه همچنان ادامه دارد، گفت: معاونت اجتماعی فرهنگی سازمان آتش نشانی در دو غرفه در جهت کارهای فرهنگی در حوزه ارتقای فرهنگ ایمنی اقدامات خود را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به استقرار نیروهای آتش نشان خاطرنشان کرد: ۱۲ دستگاه خودروی سنگین، ۸ دستگاه خودروی سبک، ۱۹ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه کانکس در نمایشگاه امسال مستقر شده است. همچنین ۱۷۰ نفر پرسنل آتش نشان و تعدادی نیروهای داوطلب در نمایشگاه حضور دارند. همچنین تعدادی آتش نشان نیز به صورت تیم‌های پیاده در راهروهای مسقف نمایشگاه که امکان حضور خودرو وجود ندارد در حال گشت زنی هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: این تیم‌های پیاده در صورت مشاهده هر گونه ناایمنی تذکرات لازم را می‌دهند همچنین در صورت بروز مشکل نسبت به رفع آن حادثه اقدام می‌کنند. دو دستگاه کانکس و ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۲۵ نفر از نیروهای آتش نشانی به صورت شبانه روزی در نمایشگاه حضور دارند. مابقی نیروها ساعتی قبل از آغاز نمایشگاه در محل نمایشگاه حاضر شده و تا پایان ساعت کاری نمایشگاه در آنجا حضور دارند.

ملکی تصریح کرد: امیدواریم هیچ موردی در ایام برگزاری نمایشگاه پیش نیاید. از غرفه داران نیز تقاضا داریم نسبت به رعایت ایمنی اقدام کنند و بیش از ظرفیت نیاز محصولات خود را وارد نکنند و همکاری‌های لازم را مانند همیشه با نیروهای امدادی داشته باشند.

کد مطلب: 195538
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *