۰
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰

واکنش محمد مهاجری به اظهارات حدادعادل درباره انتخابات اسفند

محمد مهاجری خطاب به حدادعادل تاکید کرد اگر در انتخابات بی‌جان و کم‌رمق سال ۹۸ اصلاح‌طلبان هم شریک بودند، پس کو وزن اصولگرایان؟ و اگر آن برد درخشان و مشعشع مال اصولگرایان بود، پس وزن اصلاح‌طلبان کجا رفت؟
واکنش محمد مهاجری به اظهارات حدادعادل درباره انتخابات اسفند

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمد مهاجری، فعال اصولگرا، در یادداشتی در کانال تلگرامی خود خطاب به غلامعی حدادعادل نوشت:

«جناب آقای دکتر حداد عادل! این که وزن گوشت است، وزن گربه کجاست؟

با سلام؛

فرموده اید انتخابات اسفند ۱۴۰۲ رقابتی خواهد بود کما این‌که در سال ۹۸ هم رقابتی بود و اصلاح‌طلبان در آن حضور داشتند، اما رأی نیاوردند.

لابد شنیده‌اید ملانصرالدین ۳ کیلو گوشت خرید و به همسرش داد تا برای مهمانانش غذا آماده کند. زن خانه به خودش گفت گورپدر مهمان‌هایش! بعدش هم تمام گوشت را ریخت توی دیگ و زن‌های همسایه را دعوت کرد به آبگوشت.

غروب که ملا برگشت و سراغ گوشت را گرفت، پاسخ شنید که گربه بی‌چشم و رو آن را دزدید و فرار کرد. گربه زبان بسته از روی دیوار داشت این مجادله را نگاه می‌کرد که ناگهان خود را در دست‌های پرقدرت ملانصرالدین یافت که او را توی ترازو گذاشته است.

- آهای زن! ترازو می‌گوید وزن گربه ۳ کیلو است؛ حالا بگو اگر این سه کیلو وزن خودش است، پس گوشت کجا رفته؟ و اگر این ۳ کیلو وزن گوشت است، وزن گربه کجا رفته؟

آقای دکتر! از این‌که این مثال را زدم پوزش می‌خواهم اما می‌گویند در مثل مناقشه نیست.

اگر در انتخابات بی‌جان و کم‌رمق سال ۹۸ (که در تهران میزان مشارکت در آن ۲۰ درصد بود) اصلاح‌طلبان هم شریک بودند، پس کو وزن اصولگرایان؟ و اگر آن برد درخشان و مشعشع مال اصولگرایان بود، پس وزن اصلاح‌طلبان کجا رفت؟!

پ.ن: بزرگ‌ترین آفت اهالی سیاست ساده‌اندیشی، خام‌فکری، تحلیل‌های سست و حرف‌های دلخوش‌کنک است. این منحصر به شما نیست. مختص این جناح یا آن جناح هم نیست؛ اما چندین سال است بدجوری گرفتارش شده‌ایم  همه #مااصولگراها!»

کد مطلب: 195963
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *