; ?>; ?> مخالفت حامیان قالیباف با تصمیم 1+2 - مردم سالاری آنلاين
۲
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۲
ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری اختلاف برانگیز شد

مخالفت حامیان قالیباف با تصمیم 1+2

شواهد به گونه ای است که به سرانجام رسیدن ائتلاف 1+2 را دور از دسترس نشان می دهد
شواهد به گونه ای است که به سرانجام رسیدن ائتلاف 1+2 را دور از دسترس نشان می دهد
حامیان محمد باقر قالیباف با تصمیم ۱+۲ درباره ثبت نام همزمان کاندیداهای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، پس از آنکه از سوی ائتلاف ۱+۲ اعلام شد که کاندیداهای ائتلاف شامل محمد باقر قالیباف، غلامعلی حداد عادل و علی اکبر ولایتی، همزمان با یکدیگر در انتخابات ثبت نام می کنند، حامیان قالیباف در نامه ای به ستاد مرکزی ائتلاف مخالفت خود را با این تصمیم اعلام کردند.
یک منبع آگاه در گفت و گو با "فریادگر" گفت : قالیباف مخالف ثبت نام همزمان کاندیداهای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری است و اعتقاد دارد پیش از زمان ثبت نام، باید ائتلاف از بین سه نامزد موجود به گزینه نهایی برسد. اما ستاد مرکزی ائتلاف اعتقاد دارد هر سه کاندیدا باید ثبت نام کنند و پس از اعلام نتایج تایید صلاحیتها، یکی از سه کاندیدای موجود باید انتخاب شوند و دو نفر دیگر کنار بکشند که حامیان قالیباف با این موضوع مخالفند. به گفته این منبع آگاه، این اختلاف موجب شده از ستاد قالیباف با ارسال نامه ای به ستاد مرکزی، نسبت به این موضوع رسما اعتراض شود. اما به دلیل عدم حصول نتیجه مورد نظر، فعلا قرار شده تا هر سه کاندیدا ثبت نام کنند.
به نظر می رسد با این حساب، ائتلاف ۱+۲ به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکند و با توجه به اینکه برخی از آنها برای ماندن در صحنه تا پایان، اعلام آمادگی کرده اند بعید است این ائتلاف به نتیجه برسد. ضمن اینکه بعید به نظر می رسد پس از اعلام اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده که به احتمال قریب به یقین حداد و قالیباف و ولایتی هر سه جزو آنها خواهند بود، کاندیداهای تایید صلاحیت شده از حضور در صحنه انصراف دهند و همین امر افزایش اختلافات در ائتلاف ۱+۲ و شکست آن را قطعی جلوه می دهد.
کد مطلب: 29156
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *