۰
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵

مهاجری: باید به دولت برای توافق مستقیم با آمریکا تبریک گفت

یک تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: باید به دولت برای توافق مستقیم با آمریکا تبریک گفت. فعلا بخشی از منابع ارزی ایران آزاد شده است که انشاءالله توافقات بیشتری هم انجام دهند. البته این توافقات مستلزم کوتاه آمدن بیشتر دولت از شعارهایی است که در ابتدای دوره مسئولیتش می داد که این اتفاق مثبتی است.
مهاجری: باید به دولت برای توافق مستقیم با آمریکا تبریک گفت

به گزارش مردم سالاری آنلاین، محمد مهاجری درباره کنایه های دولت سیدابراهیم رئیسی به دولت حسن روحانی در حوزه سیاست خارجی گفت: سفرهایی مقاماتی همچون رئیس جمهور ازبکستان و رئیس جمهور بلاروس به تهران روی هم سیزده هزار و ده شی برای ایران منفعت ندارد اما این سفرها توسط دولت سیزدهم بزرگنمایی می شود تا روی توافق مستقیم ایران و آمریکا را بپوشانند.

وی افزود: در واقع دولت می خواهد سایر اقدامات کوچک در حوزه سیاست خارجی را بزرگ جلوه دهد تا توافق مستقیم ایران و آمریکا یا دیده نشود یا لابه لای آن موضوعات گم شود. هر فردی با اندکی مطالعه در حوزه سیاست خارجی می داند، توافق یا ارتباط با یکسری کشورها همچون بلاروس ارزش اقتصادی و ارزش سیاسی برای ایران ندارد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: باید به دولت برای توافق مستقیم با آمریکا تبریک گفت. فعلا بخشی از منابع ارزی ایران آزاد شده است که انشاءالله توافقات بیشتری هم انجام دهند. البته این توافقات مستلزم کوتاه آمدن بیشتر دولت از شعارهایی است که در ابتدای دوره مسئولیتش می داد که این اتفاق مثبتی است.

وی افزود: این اتفاق خوب می توانست در زمان دولت آقای روحانی بیفتد اما بالاخره بعد از دو سال انجام شد و ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است. باید همین را هم ممنون دولت ماند.

این فعال مطبوعاتی یادآور شد: کارنامه دولت در دو سال گذشته صفر بوده است بنابراین تبلیغات این شکلی می کنند تا ناکامی های ۲ سال گذشته به چشم نیاید. البته تیم رسانه ای دولت حتی تاکتیک های درست تبلیغ دستاوردها را نیز بلد نیست و فقط فکر می کند با تخریب گذشته می توان الان را آباد کرد. در حالی که همین توافقی را هم که با آمریکا انجام دادند، فعلا در حد حرف است و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

کد مطلب: 197783
برچسب ها: محمد مهاجری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *