۰
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰

نماینده مجلس: دولت رئیسی در یافتن افراد کند کار می‌کند!

ویس کرمی گفت: دولت رئیسی در یافتن افراد این همه کند کار می‌کند و گویا گاهی از روی ناچاری در آخرین روزها وزرای پیشنهادی را معرفی می‌کند
نماینده مجلس: دولت رئیسی در یافتن افراد کند کار می‌کند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از جماران،مهرداد ویس کرمی نماینده خرم‌آباد گفت: در مخالفت با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد گفت: چرا دولت رئیسی در یافتن افراد این همه کند کار می‌کند و گویا گاهی از روی ناچاری در آخرین روزها وزرای پیشنهادی را معرفی می‌کند.

آقای نیکبخت دارای مدرک کارشناسی مدیریت، ارشد اقتصاد کشاورزی و در حال تحصیل در مقطع دکتری هستند یعنی دانشجوی دکتری هستند، سوالی که ذهن بنده را به خود مشغول می کند این است آیا می توان تحصیلات ایشان را برای وزارت جهاد کشاورزی متناسب ارزیابی کرد.

 

واقعا تصور یک وزیر که تحصیلات کلاسیک از هیچ کدام از رشته‌های وزارت عریض و طویل از قبیل کشاورزی، دامپروری، دامپزشکی، آب و محیط زیست ندارد و گویای تحصیلات ایشان در علوم انسانی است چیست؟برنامه پیشنهادی برای شیلات و تولید ماهی که دارای ارزش افزوده زیادی است در برنامه ایشان مشاهده نمی‌شود. ای کاش راهکار کنترل بازار گوشت، مرغ و ماهی را به صورت قابل ارزیابی ارائه می‌دادید.

کد مطلب: 197815
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *