۰
شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴

سرقت هالیوودی از طلافروشی در افسریه

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که با تخریب سقف یک مغازه طلافروشی در محله افسریه اقدام به سرقت از آن کرده بود، خبر داد.
سرقت هالیوودی از طلافروشی در افسریه
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،سرهنگ سیدقاسم موسوی‌فر در این‌باره گفت:‌ چندی پیش وقوع یک فقره سرقت از مغازه طلافروشی در محله افسریه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال به پلیس آگاهی تهران بزرگ اطلاع داده شد که درپی آن رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم این پلیس قرار گرفت. در همین راستا و باتوجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام راهی صحنه وقوع جرم شده و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که سارق حرفه‌ای هنگامی که مغازه تعطیل بوده با تخریب سقف وارد محل موردنظر شده و پس از سرقت ۱۵ میلیارد ریال طلا متواری شده است.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کرده و متوجه شدند که متهم با اجرای نقشه قبلی این سرقت را انجام داده است.

وی با بیان اینکه متهم سابقه‌دار است، اظهارکرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و اخذ مجوز عملیات راهی مخفیگاه متهم شده و این فرد در جریان یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

موسوی‌فر با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، اظهارکرد: متهم پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و گرچه در ابتدا منکر جرم خود شد اما پس از مواجه با شواهد و مدارک موجود به سرقت از طلافروشی به ارزش ۱۵میلیارد ریال اعتراف کرد. همچنین محل مخفی کردن طلاهای مسروقه را نیز اعلام کرد که با حضور ماموران در محل طلاهای مسروقه کشف شد.

فرمانده پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از آن برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

کد مطلب: 198033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *