۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۰

بازداشت ۴ کارمند شهرداری

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به دستگیری چهارمین کارمند متخلف طی یک هفته اخیر در شهرداری این شهر گفت: مدیریت شهری و پارلمان شهری در رسیدگی به امورات شهر رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.
بازداشت ۴ کارمند شهرداری
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از مهر،محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به دستگیری یکی از کارمندان شهرداری رشت، اظهار کرد: مسئول مالی یکی از مناطق شهرداری رشت به جرم تخلفات مالی با حکم مقامات قضائی و توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.

او با بیان اینکه این فرد قبل از دستگیری از وی سلب مسئولیت شده بود، افزود: این فرد در حین دستگیری هیچ گونه سمتی در شهرداری نداشت و به عنوان کارمند ساده محسوب می‌شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به دستگیری چهارمین کارمند متخلف در هفته اخیر در شهرداری رشت اضافه کرد: مدیریت شهری و پارلمان شهری در رسیدگی به امورات شهر رویکرد فساد ستیز را دنبال می‌کند.

کارگرنیا با بیان اینکه انتخاب شهردار فعلی بر مبنای پاک دستی و روحیه فساد ستیزی وی بوده است، گفت: نگاه ضد فساد در بدنه مدیریت شهری رشت نهادینه شده است.

او با اشاره به روحیه تعاملی مدیریت شهری رشت با شهروندان افزود: با حضور شهردار جدید، بین مردم و شهروندان ارتباط و تعاملی دو سویه برقرار شده است.

کد مطلب: 199421
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *