۰
يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۰

امیرعبداللهیان: موافقتنامه امنیتی ایران و عراق باید دقیق اجرا شود

وزیر خارجه کشورمان امنیت مرزهای فیمابین ایران و عراق را با اهمیت ذکر کرد و اجرای دقیق موافقتنامه امنیتی بین دو کشور را مورد تاکید قرار داد.
امیرعبداللهیان: موافقتنامه امنیتی ایران و عراق باید دقیق اجرا شود
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، امروز در دیدار خانم پلاسخارت، نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور عراق، در جریان آخرین وضعیت و تحولات عراق از منظر نماینده دبیرکل در امور عراق قرار گرفت.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار رابطه کشورمان و عراق را روابطی در هم تنیده و مستحکم دانست.

 

وی تاکید کرد: مناسبات قوی و گسترده دو کشور مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی است که علاوه بر اثرات دو جانبه آن بر جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق، به نفع ثبات، توسعه و ‌امنیت پایدار در منطقه می باشد.وزیر امور خارجه کشورمان با مورد اشاره قرار دادن روابط سازنده و ممتاز دو کشور، بر اهمیت نقش منطقه ای عراق تاکید کرد.

امیرعبداللهیان در پاسخ به اظهارات نماینده دبیرکل سازمان ملل، امنیت مرزهای فیمابین ایران و عراق را با اهمیت ذکر کرد و اجرای دقیق موافقتنامه امنیتی بین دو کشور را مورد تاکید قرار داد.خانم پلاسخارت هم در این دیدار ضمن تاکید بر نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با عراق، دیدگاه های خود درخصوص تحولات داخلی و منطقه ای مرتبط با عراق را تشریح کرد

کد مطلب: 200120
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *