۰
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰

کار بزرگ نکونام با دست‌های خالی

بازیکن سابق استقلال می‌گوید آبی ها مقابل صنعت نفت با برنامه بازی کردند و توانستند به ۳ امتیاز با ارزش دست پیدا کنند.
کار بزرگ نکونام با دست‌های خالی

به گزارش مردم سالاری آنلاین، ادموند اختر بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی پرگل آبی‌ها مقابل نفت آبادان اظهار کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد استقلال که عملکرد ضعیفی در نقل و انتقالات داشت بتواند مقابل نفت به یک برد پر گل دست پیدا کند. خیلی‌ها انتظار تساوی را داشتند و عده‌ای هم برای شکست استقلال لحظه‌شماری می‌کردند. استقلال مقابل نفت بسیار با برنامه بازی کرد و توانست به ۳ امتیاز با ارزش دست پیدا کند.

عملکرد بی‌نقص استقلال در تمام خطوط

او درباره عملکرد استقلال در دیدار با فولاد ادامه داد: استقلال در همه خطوط عملکرد خوبی داشت. حسینی بدون اشتباه بود، خط دفاع هماهنگ بود، خط هافبک میانه زمین را از آن خود کرده بود و خط حمله هم پر تلاش ظاهر شد تا استقلال بتواند از موقعیت‌های به دست آمده بهترین استفاده را ببرد.

کار بزرگ استقلال با دست‌های خالی

اختر تاکید کرد: استقلال یک تیم بزرگ است و در بدترین شرایط نیز می‌تواند شانس قهرمانی داشته باشد. جواد نکونام و دستیارانش با دست خالی در آبادان کار خیلی بزرگی را انجام دادند. امیدوارم مسئولان استقلال بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب کنند تا آن‌ها بتوانند در ادامه بازی‌ها همچنان با صلابت در میادین ظاهر شوند.

ستاره استقلال در آبادان

او درباره عملکرد ابوالفضل جلالی در دیدار هفته نخست تصریح کرد: جلالی ستاره استقلال مقابل صنعت نفت بود. او پایه‌گذار دو گل استقلال بود و دروازه استقلال را روی یک صحنه هم نجات داد.و این نشان می دهد که فصل گذشته بی دلیل نیمکت نشین بوده است.

بازیکن سابق استقلال درباره برگزاری بدون تماشاگر دیدار هفته دوم مقابل ملوان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد، چون تماشاگران با تشویق‌شان به بازیکنان انگیزه می دهند و تیم ملوان از بازی بدون تماشاگر بهترین استفاده را خواهد برد.

«بازی هفته دوم برابر ملوان بندرانزلی را چطور ارزیابی می‌کنید؟» او در پاسخ به این سوال ادامه داد: استقلال باید پیروزی برابر نفت را فراموش کرده و به فکر بازی سخت برابر ملوان باشد. استقلال باید از بازی‌های خانگی نهایت استفاده را کرده و به پیروزی برسد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید ابتدا در بازی‌هایی که میزبان است ۳ امتیازها را کسب کند.

استقلال عضوی از مربع قهرمانی است

او درباره اینکه ایا استقلال شانس قهرمانی دارد یا خیر افزود: استقلال شانس قهرمانی دارد و در کنار پرسپولیس و سپاهان و تراکتور مربع قهرمانی خواهند بود. آبی ها اگر در نقل و انتقالات بازیکنان مورد نیاز کادر فنی را جذب می کردند و مانند سایر تیمهای مدعی نقاط ضعف تیم خودشان را پوشش می دانند می توانستیم بیشتر به این تیم امیدوار باشیم.

کد مطلب: 200896
برچسب ها: جواد نکونام
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *