۰
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰

دستور تازه مخبر درباره اربعین

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارایه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان کرد: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند.
دستور تازه مخبر درباره اربعین
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،محمد مخبر، امروز، ۱۱ شهریور ماه در نشستی که با محوریت اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد، با اشاره به خدمات و اقدامات انجام شده در مرز مهران و زیر ساخت‌های اربعین استان ایلام، گفت: امروز با حضور در پایانه مرزی مرزی با زوار گفتگو کردیم که زوار از میزان خدمات‌دهی و زیرساخت‌ها رضایت داشتند.


وی با تمجید از تلاش‌های استاندار ایلام در تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌دهی به زوار عتبات عالیات، افزود: استاندار ایلام با عشق و با تمام وجود  برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین و خدمات‌رسانی به زوار پای کار هستند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر تقویت مواکب برای ارایه بهترین خدمات به زوار عتبات عالیات در روز اربعین و چندین روز پس از اربعین، بیان کرد: مواکب تا خروج کامل زوار از عراق فعالیت داشته باشند. با عنایت ابا عبدالله الحسین( ع ) و تلاش اعضای ستاد اربعین و متولیان امر ، زیرساخت‌های اربعین به‌سرعت تکمیل شد.

مخبر اضافه کرد: زیرساخت‌های آن سوی مرز نیز به خوبی فراهم شد و مردم عراق نهایت همکاری را داشتند، همچنین معطلی در گیت‌های این کشور که سال‌های گذشته وجود داشت، امسال به چند ثانیه رسیده است.

وی تصریح کرد: امروز بازدیدی از مرزهای خوزستان و مهران و آن سوی مرز یعنی طرف عراقی داشتیم که بازدیدها نشان از برطرف شدن بسیاری از مشکلات گذشته را می‌دهد.

وی افزود: مردم امسال از امکانات رضایت داشتند، رسانه‌ها از جمله رسانه ملی نقش مهمی در مدیریت سفر زوار اربعین امسال داشتند.

 

حسن بهرام‌نیا،  استاندار ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: در طول کمتر از دو سال ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین استان ایلام هزینه شد که حدود ۵ هزار میلیارد تومان آن مربوط به راه‌ها بود.وی با اشاره اقدامات انجام شده در پارکینگ بزرگ اربعین، افزود: پارکینگ بزرگ اربعین  با ۸۰ هکتار، ظرفیت پارک  ۱۰۰ هزار خودرو را دارد و در این پارکینگ همه خدمات به زوار عتبات عالیات ارایه می‌شود.

 استاندار ایلام تصریح کرد: پایانه برکت در کمترین زمان ساماندهی شد و همه مسئولان با هم یکصدا برای توسعه استان پای کار هستند.

وی با بیان اینکه در استان ایلام بهترین خدمات به زوار ارایه شد، خاطرنشان کرد: ایلام نشان داد گرانیگاه و قطب اربعین است و خدمتگذاری به زوار عتبات عالیات برای همه مردم استان افتخار بزرگی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تقدیر از رسانه‌ها و صدا و سیما، گفت: از همه رسانه‌ها قدردانی می‌کنم که خلق حماسه بزرگ اربعین را به تصویر کشیدند.

وی اضافه کرد: خدمت خالصانه به زوار افتخار بزرگ دولت ایران قوی است، که قدردان این موهبت الهی هستیم.

کد مطلب: 202103
برچسب ها: اربعین 1402 مخبر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *