۰
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰

لغو اعزام سه بوکسور ایران به بوسنی

سه بوکشور ایران قرار بود بامداد امروز (دوشنبه) راهی بوسنی شده تا در تورنمنت بین‌المللی سارایوو شرکت کنند که صادر نشدن روادید موجب لغو سفر شد.
لغو اعزام سه بوکسور ایران به بوسنی
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،اعزام سه بوکسور ایران به تورنمنت سارایوو به دلیل صادر نشدن روادید کشور بوسنی و هرزگوین لغو شد.

به گزارش فدراسیون بوکس، سه بوکشور ایران قرار بود بامداد امروز (دوشنبه) راهی بوسنی شده تا در تورنمنت بین‌المللی سارایوو شرکت کنند که صادر نشدن روادید موجب لغو سفر شد. این در حالی است که فدراسیون بوکس ایران از چند روز پیش اقدامات لازم را انجام داده بود اما در نهایت ویزا صادر نشد.

 

مسئولان فدراسیون بوکس تا عصر امروز (دوشنبه) نیز تلاش فراوانی انجام داده و از طروق مختلف درپی اخذ رویداد بودند تا تیم را با یک روز تاخیر و بامداد سه‌شنبه راهی سارایوو کنند که بازهم روادید صادر نشد.دانیال‌ شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد و ایمان رمضان‌پور سه بوکسور تیم ملی ایران قرار بود با هدایت‌ همایون امیری در مسابقات فوق‌ روی رینگ بروند.

وزن‌کشی مسابقات سارایوو، فردا سه‌شنبه برگزار می‌شود و با این اوصاف حتی اگر فردا صبح نیز روادید صادر شود بازهم سه بوکسور ایران امکان سفر نخواهند داشت چراکه به وزن‌کشی مسابقات نمی‌رسند.

کد مطلب: 202248
برچسب ها: بوکس ایران بوسنی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *