۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

عراقی‌ها آماده جنگ با اسرائیل شدند!

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء از آمادگی این گروه برای جنگ با اسرائیل خبر داد.
عراقی‌ها آماده جنگ با اسرائیل شدند!

به گزارش مردم سالاری آنلاین، الکعبیدر بخش دیگری از این بیانیه گفت که اسرائیل متجاوز و حامی‌اش آمریکا و همچنین پیروان آن در جریان باشند که ادامه تعدی با پاسخ نظامی ما روبه رو می‌شود؛ پاسخی که دوستان را خرسند و دشمنان را مبهوت خواهد کرد. اگر محور شرارت به‌دنبال توسعه جبهه درگیری باشد، محور خیر آماده مقابله است.

الکعبی با تمجدید از جوانان فلسطینی گفت: آنها ثابت کردند که کنترل امور را در دست گرفته‌اند.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء خطاب به رزمندگان فلسطینی افزود: تاکید می‌کنیم شما تنها نیستید و محور مقاومت، محوری یکپارچه است. ما برای سهیم شدن در اجر و افتخار این نبرد، در اوج آمادگی قرار داریم.

الکعبی بار دیگر به آمریکا و کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی هشدار داد و گفت: هرگونه تلاش صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و غربی اسرائیل برای توسعه دامنه درگیری، با پاسخ قاطع مقاومت از نقاط مختلف مواجه خواهد شد.

در ادامه بیانیه الکعبی تأکید شده است: به شما ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت می‌بالیم و افتخار می‌کنیم. شما که امروز به دنیا ثابت کردید معادله بازدارندگی علیه اشغالگران تغییر پیدا کرده و زمام امور را به‌دست گرفته‌اید.

در پایان الکعبی با تهدید کشورهای غربی خاطرنشان کرد: هرگونه مشارکت آمریکا یا غربی‌ها در معرکه، با پاسخ قاطع مواجه می‌شود و ما هرکدام از جایگاه خود با هرآنچه در اختیار داریم، به مقابله برمی‌خیزیم. حامیان صهیونیست‌ها و متحدانشان در همه‌جای دنیا بدانند که از سلاح ما در امان نیستند؛ چرا که خداوند یاور مؤمنان است.

همزمان با حملات موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته وی در حمله نخست این عملیات به مواضع دشمن، بیش از ۵ هزار موشک و راکت به فرودگاه‌ها و استحاکامات دشمن صهیونیست شلیک شد. نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل ۷شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که براساس اذعان رسانه های صهیونیستی حدود یکهزار نخبه از رزمندگان فلسطینی توانستند از ۷ شکاف موجود در حصار مرزی با نوار غزه وارد سرزمین های اشغالی شوند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است

کد مطلب: 204196
برچسب ها: اسرائیل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *