۰
سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

رقابت سه نفره برای ریاست بر فوتبال تهران

با انصراف ۹ کاندیدای احراز پست ریاست بر هیات فوتبال استان تهران حالا سه نامزد برای کسب این عنوان رقابت می کنند.
رقابت سه نفره برای ریاست بر فوتبال تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان تهران بعد از ظهر امروز در محل آکادمی فوتبال شروع شده است. پیش از این صلاحیت ۱۲ کاندیدا تایید شده بود و آنها در محل انتخابات حضور یافتند اما در طول برگزاری مجمع ۹ کاندیدا انصراف دادند و حالا رقابت بر سر ریاست هیئت فوتبال تهران سه نفره شده است.

علی ایلکا، علی روزبهانی، عباس زواره، مهرداد سراجی، علیرضا سهرابی بالسینی، محمدعلی خالقی راد، مجید کیومرثی، اسماعیل گودرزی، سید میرشاد ماجدی، سهیل مهدی، مهدی ملک آباد و علیرضا یزدانی ۱۲ کاندیدایی بود که صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات تایید شده بود.

در طول مجمع ۹ کاندیدا انصراف خود را اعلام کردند و در نهایت رقابت برای ریاست بر فوتبال تهران سه نفره شد. میرشاد ماجدی، مجید کیومرثی و مهرداد سراجی سه کاندیدای نهایی ریاست هیئت فوتبال استان تهران هستند که با هم رقابت می کنند.

در بین نامزدهای کنار کشیده، محمد خالقی، علیرضا سهرابی، علیرضا یزدانی و عباس زواره نیز اعلام کردند به سود میرشاد ماجدی از حضور در انتخابات کناره گیری می کنند. مهدی ملک آباد نیز به سود مجید کیومرثی کنار کشید.

سهیل مهدی نیز اعلام کرد از حضور در انتخابات کناره‌گیری می‌کند.

رییس جدید هیئت فوتبال استان تهران از بین سه نامزد باقیمانده تا ساعتی دیگر مشخص خواهد شد. باید دید نام چه کسی از صندوق رای بیرون خواهد آمد.

کد مطلب: 204342
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *