۰
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

واکنش نماینده مجلس به قتل داریوش مهرجویی و همسرش

یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به دنبال قتل داریوش مهرجویی و همسرش خواستار شناسایی عاملان و محکومیت آنها به اشد مجازات شد.
واکنش نماینده مجلس به قتل داریوش مهرجویی و همسرش
به گزارش مردم سالاری آنلاین،جواد نیک بین با اشاره به حادثه قتل داریوش مهرجویی فیلم‌ساز ایرانی و همسرش اظهار کرد: آقای مهرجویی یکی از هنرمندان خوب کشور بود و نه به دلیل هنرمند بودن او بلکه بخاطر انسانیت او قوه قضائیه و نیروی انتظامی باید به صورت جدی موضوع را پیگیری و نتیجه تحقیقات خود را به سمع مردم برسانند.

وی گفت: ضمن تسلیت به جامعه هنرمندان خواهان آن هستم که مجموعه اطلاعاتی و امنیتی کشور جزئیات این فاجعه را هرچه زودتر به سمع مردم برسانند و قاتل این دو بزرگوار شناسایی و به اشد مجازات محکوم شوند.

 

داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر شامگاه شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در حادثه‌ای هولناک در منزل شخصی‌شان در کرج به قتل رسیدند. در پی این حادثه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی تاکید کرد که روشن‌ شدن ابعاد قتل داریوش مهرجویی را با جدیت مطالبه و پیگیری می‌کند.حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز نیز به ارائه توضیحاتی درباره آخرین جزئیات پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش پرداخت و گفت: براساس گزارش پزشکی قانونی پس از انجام کالبدگشایی علت فوت مرحوم مهرجویی و همسرش خونریزی شدید به دلیل جراحات وارده به واسطه برخورد چاقو یا جسم برنده و نوک تیز به بدن اعلام شده است.

وی افزود: ضرباتی با چوب و یا جسم سخت نیز به سر مرحوم مهرجویی برخورد کرده است که منجر به شکستگی سر نشده و علت فوت نبوده است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز، طبق گزارش پزشکی قانونی فرضیه‌ها درمورد تجاوز درمورد هر دو نفر از مقتولین منتفی است.

کد مطلب: 204631
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *