۰
شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۸
غلامعلی رجایی:

بذرپاس می‌خواهد مردی برای همه فصول باشد

نمایندگان مجلس با وزرای ناکارآمد مماشات می‌کنند
یک فعال سیاسی گفت: این دولت با کابینه فعلی قطعا نمی تواند کشور را از ابربحران هایی همچون کاهش ارزش پول ملی و اوضاع وخیم معیشت مردم عبور دهد.
بذرپاس می‌خواهد مردی برای همه فصول باشد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،غلامعلی رجایی درباره رها کردن امور اجرایی کشور توسط دولت گفت: آقای رئیسی کار را رها نکرده است و اتفاقا سفرهای او به شهرستان ها نشان می دهد که کارش را دلسوزانه دنبال می کند. البته وقتی کسی از قوه قضائیه بیاید و مسئولیت قوه مجریه را در شرایط ابربحران ها تحویل بگیرد، کار سختی پیش رو دارد.
وی با بیان اینکه کابینه ناکارآمد دولت سیزدهم نمی تواند ابربحران های کشور را تدبیر کند، افزود: نمایندگان مجلس نیز به این جمع بندی رسیدند که این وزرا ناکارآمد هستند، البته فعلا مماشات می کند اما به نظر می آید به تدریج در مقام تغییر این وزرا برآیند. قطعا دولت به جراحی نیاز دارد و این را در مواضع و نطق های نمایندگان مجلس به وضوح می بینیم.
این فعال سیاسی با بیان اینکه این دولت با کابینه فعلی قطعا نمی تواند کشور را از ابربحران هایی همچون کاهش ارزش پول ملی و اوضاع وخیم معیشت مردم عبور دهد، تأکید کرد: مجلس با این کارت زردها دارد به دولت پیام می دهد که باید در مقام ترمیم کابینه برآید. معتقدم اگر چند وزیر عوض شوند بقیه وزرا حساب کار دست شان می آید که باید به اندازه حل مشکلات کشور کار بکنند.
وی افزود: آقای رئیسی کار را رها نکرده اما توان دولت او همین قدر است. امروز هرچقدر فکر می کنم نسبتی بین آقای بذرپاش با اداره وزارت راه و شهرسازی نمی بینم. همین وضعیت را درباره آقای زاکانی شاهد بودیم، اول کاندیدای ریاست جمهوری شد، بعد نامش برای تصدی چند وزارتخانه مطرح بود، در نهایت او را برای اداره شهرداری تهران انتخاب کردند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی یادآور شد: نمی توان مردی را برای همه فصول درنظر گرفت. آقای بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور شد، با پیروزی آقای رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری برای وزارت رفاه و کار مطرح بود، حالا وزیر راه شهرسازی شده است. اداره وزارت راه و شهرسازی یک حوزه تخصصی است و فردی متخصص در این حوزه باید مسئولیت کار را به عهده می گرفت.
منبع:نامه نیوز
کد مطلب: 184188
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *