۰
دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۰

وزش باد نسبتا شدید طی فردا در تهران

از عصر فردا تا جمعه (۲۵ تا ۲۸ مهر) آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات و نواحی جنوبی گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.
وزش باد نسبتا شدید طی فردا در تهران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران و رعد و برق همچنین وزش باد نسبتا شدید طی فردا (۲۵ مهرماه) در نیمه جنوبی استان پیش بینی می‌شود.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران از بعد از ظهر امروز تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۵ مهر) با گذر و فعالیت سامانه بارشی در استان آسمانی نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با بارش باران یا رگبار و رعد و برق به‌ویژه در نیمه‌شمالی و دامنه و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت رخداد بارش تگرگ در نواحی مستعد و بارش برف در قله‌ها دور از انتظار نیست.

 

طی روز سه‌شنبه در نیمه‌جنوبی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات استان گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۵ مهر) صاف تا قسمتی ابری وافزایش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای  ۲۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۶ مهر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای  ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

کد مطلب: 204698
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *