۰
سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۸

کنسرت محمد معتمدی لغو شد

کنسرت گروه موسیقی «سروشان» به خوانندگی محمد معتمدی و آهنگسازی آرش کامور که قرار بود ۶ بهمن ماه برگزار شود به دلیل صدور مجوز دیر هنگام از سوی دفتر موسیقی، لغو شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این کنسرت، گروه موسیقی سروشان که قرار بود در کنسرت خود قطعات آلبوم جدیدش را با عنوان «سراسر مه» اجرا کند، متاسفانه به دلیل گرفتن مجوز در روزهای نزدیک به اجرا، کنسرتشان را لغو و به تاریخ دیگری منتقل کردند.
امیرعلی بشارتی مدیر شرکت فرهنگی هنری هنر پارسه در این‌باره گفت: ما از اوایل دی ماه مراحل انجام مجوز را برای این کنسرت طی کرده بودیم اما متاسفانه به دلیل عدم حضور آقای میرزمانی مدیرکل دفتر موسیقی در این مدت، مجوز اجرا بسیار دیر و چند روز مانده به زمان اجرا صادر شد.
وی ادامه داد: از آنجایی که آماده شدن برای کنسرت آن هم چند روز مانده به اجرا بسیار مشکل خواهد بود و از نظر اطلاع رسانی و فروش بلیت نیز با مشکلاتی روبرو می‌شدیم، زمان برگزاری کنسرت را به تاریخ دیگری موکول کردیم.
گروه موسیقی سروشان به زودی آلبوم جدید خود را با عنوان «سراسر مه» با اشعاری از نادر نادرپور، علی اکبر دهخدا، ملک شعرای بهار ، مهدی اخوان ثالث، شهریار و شاملو توسط شرکت فرهنگی -هنری هنر پارسه روانه بازار موسیقی خواهد کرد.
کد مطلب: 20512
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *