۰
سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰

آماده باش ارتش ایران

 امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما در بالاترین میزان آمادگی قرار دارند، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا آماده دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور هستند.
آماده باش ارتش ایران

به گزارش مردم سالاری آنلاین، امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان و خانواده‌های عقیدتی سیاسی این نیرو ضمن تسلیت حوادث اخیر در غزه با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دل همه آزادگان جهان را به درد آورده است، گفت: امیدواریم عمر این یزیدیان زمان هرچه زودتر به اتمام رسد و ان‌شاءالله پرچم لا اله الا الله در همه دنیا به اهتزار در خواهد آمد.

وی در ادامه با بیان اینکه کار و هنر عقیدتی سیاسی جذب و نزدیک کردن قلبها به سوی خداست و الحمدلله تاکنون در این امر موفق عمل کرده است افزود: از زمان تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با حضور افرادی متدین، با ایمان و موثر و اجرای طرح‌های مصباح در سال‌های اخیر، ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر معنوی و فرهنگی رشد و پیشرفت قابل توجه و اثرگذاری مطلوبی داشته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به موفقیت این نیرو در حوزه قرآنی خاطرنشان کرد: ما در زمینه فرهنگی هرچه هزینه کنیم سرمایه‌گذاری برای آیندگان است و خداوند را شاکریم موفقیت‌های چشمگیر و خوبی در حوزه فرهنگی و قرآنی به دست آورده‌ایم.

کد مطلب: 205169
برچسب ها: ارتش
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *