۰
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۶

تخفیف بلک فرایدی دروغ یا حقیقت؟ معرفی بهترین فروشگاه‌های ایرانی برای خرید جمعه سیاه

تخفیف بلک فرایدی در اوایل آذر توسط فروشگاه‌های مختلف برگزار می‌شود. در این زمان فروشندگان اجناس خود را با تخفیف‌های فوق العاده و قیمت‌هایی بسیار پایین تر ارائه می‌کنند تا مشتریان خرید لذت بخش تری داشته باشند.
تخفیف بلک فرایدی دروغ یا حقیقت؟ معرفی بهترین فروشگاه‌های ایرانی برای خرید جمعه سیاه
به گزارش مردم سالاری آنلاین، شاید پول خوشبختی نیاورد؛ اما خرید کردن قطعاً خوشحالی می‌آورد، به خصوص اگر با یک تخفیف درست و حسابی در بلک فرایدی خرید کرده باشید. بلک فرایدی یا جمعه سیاه روز بعد از عید شکرگزاری و آغاز فصل خریدهای کریسمس است. البته تخفیف بلک فرایدی را به نام‌های دیگری مانند تخفیف حراجمعه یا تخفیف سیاجمعه هم ‌می‌شناسید. در کل، تمام این نام‌ها به حراج بی سابقه فروشگاه‌های مختلف اشاره می‌کنند که در آن می‌توانید محصولات و کالاهای هر فروشگاه حضوری یا اینترنتی را با تخفیف‌های بی نظیر و قیمت‌های استثنایی خریداری کنید. این حراج تنها یک بار در سال برگزار می‌شود. از طرفی، فروشگاه‌های مختلف در این ایام برای ارائه تخفیف‌های بهتر و جذب مشتری بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. در نتیجه، شما به عنوان خریدار با موقعیتی بی‌نظیر و تکرار نشدنی روبرو هستید که در آن می‌توانید هر چیزی که فکرش را می‌کنید با تخفیفات تا مرز 99 درصدی بخرید.

تخفیف جمعه سیاه واقعی است؟

وقتی در روز بلک فرایدی به برخی فروشگاه‌ها سر می‌زنید، شاید قیمت‌ها را باور نکنید. برای مثال، بسیاری سایت‌ها تخفیف‌هایی از 50 تا 99 درصد روی کالاهای خود اعمال می‌کنند. به همین دلیل هم ممکن است افراد نسبت به واقعی بودن این تخفیف‌ها شک پیدا کنند. اگر فروشگاهی روی کالاهای خود چنین تخفیفاتی بگذارد پس چگونه سود می‌کند؟ برای پاسخ به این سؤال باید موارد زیادی را بررسی کرد؛ اما به طور کلی و برای اینکه خیالتان راحت شود باید بگوییم که تخفیف های بلک فرایدی دیجی کالا، اسنپ شاپ، فیلیمو مدرسه، مدیسه، شاواز، بانی مد، سرژه، دیجی کالا جت، سون لرن، فرش مدما، دانشجویار، آچاره، زیره و فروشگاه‌های اینترنتی معتبر دیگر واقعی هستند و می‌توانید با اطمینان خاطر از آن‌ها خرید کنید. کد تخفیف هم روی سفارشات خود استفاده کنید تا خریدی نزدیک به مجانی داشته باشید.

در بلک فرایدی فروشندگان از سود خود یا حداقل بخشی از آن چشم پوشی می‌کنند. البته، باز هم جمعه سیاه برای آن‌ها مزیت‌های متعددی دارد. زمانی که یک فروشگاه آنلاین یا حضوری حراجی مانند بلک فرایدی برگزار می‌کند، سود کمتری از فروش هر محصول به دست می‌آورد؛ اما در عوض تعداد مشتریان و اجناس به فروش رسیده آن، بیشتر می‌شوند. به علاوه، جمعه سیاه فرصتی عالی برای فروش بسیاری از کالاهایی است که در حالت عادی طرفداران زیادی نداشته و شاید به سختی فروخته می‌شوند. از طرفی، شرکت در حراج بلک فرایدی سبب می‌شود افراد بیشتری با کسب و کارهایی که وجود دارد آشنا شوند. در حقیقت با ارائه یک تخفیف کوتاه مدت یک یا چند روزه، تعداد قابل توجهی از مشتریان بالقوه به خریدار تبدیل می‌شوند. اگر کیفیت خدمات رسانی هم خوب باشد برای خریدهای بعدی به عنوان یک فروشگاه خوب و قابل اعتماد در ذهن باقی می‌ماند. به همین راحتی است که یک فروشگاه بدون صرف هزینه‌های گزاف مشتریان جدید و وفادار پیدا می‌کند.

همانطور که مشخص است، بلک فرایدی می‌تواند به شکل‌های مختلف روی رشد و سودآوری یک فروشگاه تأثیر مثبت بگذارد. بنابراین، فروشگاه‌های خوب و معتبر این توانایی را دارند که با برنامه ریزی‌های دقیق و حساب شده بیشترین بهره را از این موقعیت برده و در عین حال مشتریان خود را با تخفیف‌های هیجان انگیز خوشحال کنند. در این بین، سایت‌هایی هم هستند که تلاش می‌کنند با سوء استفاده از هیجان ایجاد شده در بازار، اجناسی که دارند را با تخفیف‌های دروغین و قیمتی بالاتر بفروشند. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که چنین کاری باعث از بین رفتن اعتماد کاربران و از دست دادن خریداران جدید و قدیمی می‌شود. در نتیجه، فروشگاه‌های معتبر چنین حرکتی را انجام نمی‌دهند تا به اعتبار خود صدمه بزنند. زمان بلک فرایدی هم در ایران، 3 آذر ماه بوده و تنها چند ماه قبل از شب یلدا، عید نوروز و اوج خریدهای مردم است. اگر فروشگاهی در این هنگام اعتماد خریداران را از دست بدهد، در آن مناسبت‌ها هم نمی‌تواند فروش خوبی داشته باشد و ضرر هنگفتی خواهد کرد.

راه تشخیص واقعی بودن تخفیف بلک فرایدی

اگر هنوز هم به اعتبار تخفیفات بلک فرایدی شک دارید، راهکارهای دیگری هم برای تشخیص واقعی یا دروغی بودن آن‌ها وجود دارد. در بسیاری از موارد، حدود قیمت یک کالا با توجه به مشخصات، برند، کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن و ... مشخص است. اگر هنگام خرید متوجه شدید که قیمت قبل از تخفیف کالا به شکل غیر منطقی بالا است، می‌توانید نتیجه بگیرید که تخفیف‌های آن فروشگاه واقعی نیست. بنابراین، بهتر است اگر لیست خرید مشخصی دارید، قبل از شروع حراج بلک فرایدی قیمت‌های آن‌ها در بازار یا سایت‌های آنلاین را بررسی کنید.

یکی دیگر از راه‌های ساده و مؤثر برای تشخیص واقعی بودن تخفیف جمعه سیاه، بررسی رقبای یک فروشگاه است. برای مثال، فرض کنید می‌خواهید با تخفیفات بلک فرایدی محصولات آرایشی بهداشتی بخرید. اگر قصدتان خرید اینترنتی باشد، احتمالاً چندین سایت را در نظر دارید. کافیست کمی قبل از برگزاری حراج به همه این سایت‌ها سر بزنید. با یک مقایسه اجمالی به راحتی متوجه می‌شوید که کدام فروشگاه قیمت‌های اولیه کالا را بالا برده و کدام یک واقعاً تخفیف‌های خوبی ارائه می‌کند.

بیشترین تخفیف بلک فرایدی را از این فروشگاه‌ها بگیرید

حتماً می‌دانید که تعداد فروشگاه‌هایی که در بلک فرایدی چوب حراج به اجناس خود می‌زنند زیاد است. با توجه به محدود بودن زمان خرید، ممکن است انتخاب یا بررسی فروشگاه‌های مختلف دشوار باشد. فروشگاه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند از گزینه‌هایی هستند که با ارائه تخفیف بلک فرایدی واقعی، ارزان‌ترین خرید سال را به شما هدیه می‌دهند. این نکته را هم به خاطر داشته باشید که بهترین زمان خرید در بلک فرایدی هر سایتی، ساعات اولیه شروع حراج است.

از لباس تا لپ‌تاپ و موبایل در بلک فرایدی دیجی کالا

دیجی کالا را همه می‌شناسند. تنوع میلیونی کالا و امکانات لجستیکی منحصر به فرد این فروشگاه، دیجیکالا را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید آنلاین در جمعه سیاه تبدیل کرده است. دیجی کالا مارکت پلیس است و برای اطمینان از واقعی بودن تخفیف‌های بلک فرایدی ارائه شده توسط فروشندگان مختلف، دستورالعمل‌هایی را در نظر گرفته است. برای مثال، قیمت محصول قبل و بعد از تخفیف باید در پایین‌ترین میزان خود در 30 روز گذشته باشد تا اجازه شرکت در کمپین بلک فرایدی دیجی کالا را پیدا کند. با توجه به این نکات می‌توانید با اطمینان خاطر به این سایت مراجعه کرده و همه اجناسی که لازم دارید از جمله لباس، لوازم خانگی، موبایل و تجهیزات جانبی، کالای آرایشی بهداشتی و ... را با قیمت مناسب خریداری کنید.

بانی مد، ارزان‌ترین تجربه خرید لباس در جمعه سیاه

صحبت از تخفیف و کمپین‌های حراج که باشد، بانی‌مد همیشه حرفی برای گفتن دارد. این فروشگاه یکی از خلاق‌ترین و مورد اعتمادترین مجموعه‌ها برای خرید با کد تخفیف است. در جشنواره تحفیف بلک فرایدی بانی مد که بانی جمعه نام دارد، می‌توانید لباس، اکسسوری و محصولات آرایشی و بهداشتی از برندهای معتبر را ارزان‌تر از همیشه با قیمت‌های استثنایی خریداری کنید.

تا 99% تخفیف در حراجمعه اسنپ شاپ

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای خرید در بلک فرایدی اسنپ شاپ است. در فروشگاه اسنپ می‌توانید انواع مختلفی کالا از محصولات زیبایی و سلامت گرفته تا لباس، کفش، محصولات مصرفی، لوازم خانه و آشپزخانه و وسایل برقی را خریداری کنید. همه این اجناس با تخفیف بلک فرایدی اسنپ شاپ بسیار به صرفه تر و ارزان‌تر از قیمت اصلی خود در اختیار شما قرار می‌گیرند. کد تخفیف اسنپ شاپ هم روی هر سفارش اول یا غیراول خود وارد کنید تا خریدی ماندگار را برای خود رقم بزنید. علاوه بر این، هزینه ارسال سفارشات رایگان بوده و در صورت خرید در روزهای اول برگزاری تخفیفات جمعه سیاه، کد تخفیف ویژه‌ای برای خریدهای بعدی نیز به شما هدیه داده می‌شود. در مجموع می‌توانید تا 99% تخفیف بیشتر از اسنپ شاپ بگیرید! درضمن، جایزه‌های ویژه گردونه شانس اسنپ شاپ هم منتظر شماست.

کد مطلب: 206617
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *