۰
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹
مدیرعامل شرکت زامیاد در نشست با هیأت مدیره کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد؛

اهمیت ویژه ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت خدمات در حوزه خودروهای تجاری

نشست هماهنگی کانون نمایندگان سراسری گروه خودروسازی سایپا در شرکت زامیاد با حضور سعید علی زاده مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت زامیاد با اعضاء هیات مدیره کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا برگزار شد
اهمیت ویژه ارتقاء کیفیت و افزایش سرعت خدمات در حوزه خودروهای تجاری

به گزارش سایپانیوز، در این نشست، سعید علی‌زاده مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اهمیت خدمات در حوزه خودروهای تجاری و کار بیان داشت: باتوجه ‌به بازار رقابتی در تولید خودروهای تجاری و جایگاه خاص این نوع خودروها در حمل ‌و نقل جاده‌ای کشور، بخش خدمات ‌پس‌ از فروش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او افزود: گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان، از شاخص‌های مهم در این حوزه از صنعت خودروسازی محسوب می‌شود و بهبود این شاخص موجب ارتقاء هر بنگاه تولیدی است. لذا ضرورت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی برای شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی است.

مدیرعامل زامیاد همچنین با تأکید بر ایجاد تعامل دو سویه و تسهیل در روند فعالیت نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش و شرکت زامیاد بیان داشت: با توجه‌به جایگاه ویژه و ارتباط بی‌واسطه نمایندگان با مشتریان، نظرات و تجربیات آنها راه گشای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.

گفتنی است، حاضران در نشست هماهنگی کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا با شرکت زامیاد، با ارائه گزارش و بررسی موضوعاتی همچون: هزینه های خدمات پس از فروش، سنجش و ارتقاء میزان رضایت مشتریان، ایجاد بستر تعامل و هم ‌اندیشی مشترک نمایندگی ها و شرکت زامیاد به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.

کد مطلب: 206757
برچسب ها: شركت زامياد
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *