۰
پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۵

بررسی مشکلات ۳۷۰۰ زندانی با حضور قضات و مسئولان قضایی در زندان‌های تهران

رئیس کل دادگستری استان تهران از رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۳۷۰۰ نفر از زندانیان در جریان حضور ۲۵۰ نفر از قضات و مسئولان قضایی در زندان‌های استان تهران خبر داد.
بررسی مشکلات ۳۷۰۰ زندانی با حضور قضات و مسئولان قضایی در زندان‌های تهران

به گزارش مردم سالاری آنلاین، علی القاصی اعلام کرد: روز گذشته ۲۵۰ نفر از قضات و مسئولان قضایی استان تهران در قالب هیئت‌های قضایی در زندان‌های استان تهران حضور یافتند و در مدت زمان هشت ساعته حضور خود در زندان‌ها، به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی ۳۷۰۰ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: در نتیجه حضور هیات‌های قضایی در زندان‌های استان تهران خوشبختانه زمینه آزادی ۸۶ نفر از زندانیان فراهم شد و ۱۴ محکوم مالی نیز با مساعدت خیرین نیز از زندان رهایی یافتند.

وی با اشاره به دیدار هیات‌های قضایی در زندان‌های استان تهران با زندانیان مسیحی عنوان کرد: حسب دستور ریاست قوه قضاییه، شرایط زندانیان مسیحی برای برخورداری از مرخصی به‌طور ویژه مورد بررسی قرار گرفت و همچنین تمهیدات لازم برای ملاقات تصویری آن‌ها با خانواده‌های خود به مناسبت سال نو میلادی مهیا شد.

القاصی با اشاره به استمرار فرایند بررسی درخواست‌های زندانیان توسط هیات‌های قضایی عنوان کرد: قطعا با نهایی شدن فرایند بررسی‌های قضایی، زمینه آزادی و مساعدت به جمع بیشتری از زندانیان فراهم خواهد شد.

کد مطلب: 208879
برچسب ها: زندان‌
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *